וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם איתי לוקץ'

9.3.2015 / 6:13

הראפר והקומיקאי איתי לוקץ' בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו יותר מכל, החל מההומור והמוזיקה הנפלאים של "The Lonely Island", דרך ילדי הזהב של ההיפ הופ ועד "הדג נחש". האזינו לבחירות

Notorious B.I.G - Ready To Die

הראפר הכי טוב בכל הזמנים, ללא צל של ספק, עוד ביסודי הייתי שומע אותו. בעצם האלבום הזה, זה מה שגרם לי להתחיל לכתוב ולהתאהב בהיפ הופ. כמעט עשרים שנה אחרי מותו, עדיין לא קם אדם שהתקרב לרמה שלו.

הדג נחש - המכונה של הגרוב

איך שקמה הלהקה הזאת התאהבתי בה. אני הייתי ילד בן 14(בערך) שעושה ראפ בהפסקות בבית ספר, ופתאום קמה להקה עם גרוב שעושה ראפ מקפיץ וכיפי. הייתי חורש עליהם ועל ההופעות שלהם בלי סוף. .ב-2006 סגרתי מעגל והזמינו אותי להתארח באלבום "בעזרת הג'אם", אפילו קיבלתי עליו אלבום זהב.

נצ'י נצ' - בור ועם הארץ

ילד הזהב של ההיפ הופ. אני מופיע עם הבחור כבר 8 שנים, תמיד ידעתי שהוא יעשה פה דברים עצומים. כיף לי לראות אותו עושה פה מהפכה ומצליח בגדול, עם מוזיקה לא מתפשרת וכישרון מהחלל החיצון.

Westside Connection - Bow Down

אלבום גנגסטה ראפ קלאסי, שלושה ראפרים קשוחים שבאים לשרוף את העולם ולרצוח את כל מי שיפריע להם בדרך. חלק גדול ממהות ההיפ הופ בזמנו בעיניי.

The Lonely Island - Incredibad

בין ההשראות הגדולות ביותר שלי בהומור, הם משלבים בין מוזיקה ברמה הכי גבוהה שיש להומור הכי מצחיק שיש. שירים כמו "Like A Boss" ו- "I'm On A Boat" השפיעו עליי במידה כל כך ניכרת, עד שאני אשכרה חושב שהמוזיקה שלי הייתה נשמעת אחרת בלי האלבום הזה. גאונים קומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully