וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל העלמות המס: אייל גולן לא יוכל להיכנס לארה"ב

9.3.2015 / 21:08

רשויות ההגירה בארה"ב מונעות את כניסתו של אייל גולן שהיה אמור לטוס מחר למדינה בשל הרשעתו בעבירות של העלמות מס בישראל. גולן ריצה ארבעה חודשי עבודות שירות ושילם קנס במסגרת הסכם טיעון

אייל גולן. ניר פקין
אנד הי איז קולינג יו/ניר פקין

אייל גולן לא יופיע בארה"ב כפי שהיה מתוכנן. כך דיווח הערב גיא פלג בערוץ 2. לפי הדיווח, רשויות ההגירה בארה"ב מונעות את כניסתו של אייל גולן ומסרבות להעניק לו אשרת עבודה בשל הרשעתו בעבירות של העלמות מס בישראל. גולן היה אמור להופיע מחר (שלישי) במיאמי וביום חמישי הקרוב בלוס אנג'לס במסגרת מופע משותף עם שרית חדד ובתחילת השבוע בניו יורק, גם כן עם שרית חדד.

בחודש מאי 2014 בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את גולן, על פי הודאתו, בשורת עבירות חמורות, בהן שימוש במרמה והשמטת הכנסה. מכתב האישום של גולן, שהוגש באוקטובר 2013 על ידי היחידה המשפטית הארצית לתיקי מכס ברשות המסים, עלה כי הזמר ומנהלים בכירים בחברתו העלימו הכנסות מהופעות באירועים פרטיים ועל ספינות נופש בסך כ-2.5 מיליון שקלים, הגישו חשבוניות פיקטיביות בסך כ-2.3 מיליון שקלים על מנת להקטין את תשלום המע"מ שהם חייבים על עסקות שלא התקיימו בפועל, וכן הגישו דוחות כוזבים לרשות המסים.

בערב ראש השנה, ה-24 בספטמבר 2014, החל גולן לרצות את ארבעת חודשי עבודות השירות שנגזרו עליו במסגרת הסכם טיעון. בנוסף, גולן שילם קנס בגובה סך 75 אלף ש"ח ונמצא במאסר על תנאי של 15 חודשים. על חברת ליאם הפקות, הנמצאת בבעלותו של גולן, נגזר קנס בגובה 100 אלף ש"ח.

מקורב לגולן אישר לוואלה תרבות את הדברים. רני רהב, מנהל יחסי הציבור של גולן, סירב להגיב.

(סייע בהכנת הידיעה: שגיא בן נון)

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully