וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירים, בדיחות וג'ינג'ים: מה מחכה על המסך שלכם ביום הבחירות?

16.3.2015 / 0:00

בערוץ 2 ינצלו את היום כדי לדחוף באגרסיביות את הטאלנטים של קשת, בערוץ 10 יצמדו חזק לאקטואליה ורק בערוץ 1 ישנים עד מאוחר. כל הפירוט לפניכם, אתם רק צריכים לבחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב מנצח לא מחליפים? יונית לוי ואייל קיציס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 2

רגע לפני המנגל: משדר יום הבחירות ייפתח כבר בשעה 6 בבוקר (שעה לפני פתיחת הקלפיות) עם תוכנית הבוקר של יואב לימור וגלית גוטמן, שתתפרש על פני לא פחות מ-4 שעות רצופות. גם עם כל המוקדים של הקלפיות בעולם, כל הפרשנים וכל הבדרנים שיסכימו להתעורר בשעה כזאת ביום שבתון, לא ממש ברור על מה בדיוק מתכוונים לדבר שם במשך כל זמן השידור הזה. לא מגמות, לא אחוזי הצבעה, לא רמיזות לסקר הגדול.

לאמיצים בלבד: המקס התקלקל, שיבושים בקליטת נטפליקס ופופקורן טיים לא נטען? ברכותינו, יש לכם לא פחות משבע (!) שעות שידור בין 10 ל-17 על טהרת הטאלנטים של קשת. זה יתחיל עם שעה של צביקה הדר וקרן פלס ויתדרדר עד כדי שעתיים של ארז טל, אורי חזקיה ואבי נוסבאום. זה לא שהאפשרויות האלה לא מאתגרות מספיק, אבל אם אתם בקטע של אתגרים נראה אתכם שורדים שעתיים עם נסלי ברדה, דרור גלוברמן ונדב בורנשטיין.

המלצת היום: אייל שני, חיים כהן וחיים אתגר, שיעלו לשידור בין 14 ל-15. אם כבר נכפתה עלינו שרשרת הטאלנטים הבלתי נגמרת הזאת, הציוות המוזר הזה יכול להפוך לסוג של קאלט. החלום שלנו: מדגם טלוויזיה ראשון מסוגו שמורכב כולו מעגבניות.

מאני טיים: המשדר המרכזי של חדשות 2 מהאולפן שהוקם לצד הכנסת יחל כבר ב-19:30, ויקדיש שעה וחצי לפרשנויות ואחוזי הצבעה, לפני שאנשי "ארץ נהדרת" יתפסו את הבמה עד פרסום תוצאות המדגם. בזמן שמינה צמח וצוות הסוקרים ינתחו את נתוני הקלפיות האחרונות, יתמודדו קיציס והחברים עם הלחץ של שידור חי והצורך לאלתר בזמן אמת. מצד אחד מדובר באתגר מעניין למכונה המשומנת שכל כך מתורגלת בפאנלים והמערכונים הערוכים מראש, מצד שני, לאור העובדה שכבר ראינו את אותה המתכונת בדיוק בשני משדרי הבחירות הקודמים, אולי היה נכון יותר לנסות ולחדש הפעם.

אחרי המדגם: אולפן פרשנויות מיוחד עם פריצות של מערכונים בשידור חי של צוות "ארץ נהדרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם ראשונה יחד. תמר איש שלום וליאור שליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10

רגע לפני המנגל: אורלי וגיא יפתחו את יום הבחירות עם משדר בוקר בן ארבע שעות החל מהשעה 6. גם כאן לא ממש ברור איך אמור הצופה הסביר לשרוד 240 דקות ברוטו של דיווחי וניתוחי סרק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בערוץ 10 שמתכנן למעשה יום שידורי חדשות רצופים מ-6 ועד השעות הקטנות של הלילה. את המשדרים מבטיחים בערוץ לתבל בכתבות מיוחדות של גיא פינס, קטעי סאטירה של שי שטרן ופינות בהנחייתם של חנוך דאום ודורין אטיאס.

לאמיצים בלבד: כאמור, ערוץ 10 למעשה משדר ברצף שידורי חדשות כמעט לאורך כל יום הבחירות, אבל ארבע השעות הרצופות שבין 12 ל-16 נראות כמאתגרות במיוחד. משדרי חדשות מתגלגלים נוטים להגיע בשלבים האלה למיצוי כל מה שכבר ניתן היה לדווח. אם אצל אורלי וגיא עוד אפשר לשרוד עם ההתרגשות של תחילת היום, זה בערך יהיה הזמן שתשקלו לשפד את עצמכם.

המלצת היום: אם כבר נגזר עליכם לצפות במרתון אקטואליה אינסופי, לפחות שיהיה בו משהו מהחיים עצמם. בשעה 16:00 צפוי לוח המשדרים לפנות שעה אחת לטובת ספיישל "הכל כלול", תוכנית הצרכנות המצוינת של נגה ניר נאמן וסיון כהן. זאת תהיה השעה היחידה ביום הזה שבה מישהו יעסוק בנושאים שמטרידים אתכם כאן ועכשיו, לפני שכולנו נחזור להרכיב ממשלות עד אין קץ.

מאני טיים: בניגוד ל"ארץ נהדרת" שכבר עשתה את זה פעמיים בעבר, השילוב של משדר הבחירות המרכזי עם "גב האומה" בהחלט מסקרן ולו בגלל החדשנות שבו. ההחלטה המצוינת לצרף את מוטי קירשנבאום לצוות הפאנליסטים הקבוע גם מוסיפה אלמנט של הפתעה גם לצופים הקבועים. גם אם בסופו של דבר נקבל שורה של בדיחות קרש ושתיקות מביכות בגלל השידור החי, זה עדיין יהיה מרתק. מהדורה המרכזית תצא לדרך בשעה שבע מהאולפן השקוף על גג עיריית תל אביב. תוצאות המדגם יוקרנו על גבי כיכר רבין וכן על גבי מסך ענק בכיכר טיימס בניו יורק.

אחרי המדגם: אולפן פרשנויות מיוחד משולב בפריצות של פאנל "גב האומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בחירות 2015 בערוץ 1. דויד וינוקר,
יוצאים מהקופסה בערוץ הראשון/דויד וינוקר

ערוץ 1

רגע לפני המנגל: יום הבחירות? אתם לא תפריעו לרשות השידור את חרופ יום השבתון. מחלקת החדשות תתעורר רק בשעה 17:30 למשדר מקדים עם יעקב אחימאיר. עד אז אתם מוזמנים ל-6 (!!) שעות של שירים ברצף החל מהשעה 7 בבוקר. אנחנו מקווים שלפחות אחד מהם יהיה זה.

לאמיצים בלבד: יש כל כך הרבה אופציות, תרגישו חופשי לאתגר את עצמכם כמעט בכל שעה לאורך היום. אם בכל זאת ממש חשוב לכם לקבל כיוון, הימור טוב יהיה "שירים מתוך התוכנית 'אור של כוכבים'". בעיקר אם שרדתם את 6 השעות של השירים ברצף מהבוקר.

המלצת היום: הפרק השלישי של ג'ינג'י בשידור חוזר! כי אם כבר מיישרים קו עם הקאלט, אז לפחות שיהיה קצת נוסטלגי (15:30).

מאני טיים: צחוקים בצד, משדר הבחירות המרכזי של הערוץ הראשון מיועד להיות (לפחות לפי הפרסומים המוקדמים) סוג של חוויה ראשונה מסוגה. המשדר שיחל בשעה שמונה ייערך מתוך אולפן חדיש, שישלב תגובות בזמן אמת מרשתות חברתיות והולוגרמות של המתמודדים. את כל הטכנולוגיה הזאת (אם לא תיכשל ברגע אמת) מתכוונים בערוץ לשלב עם צוות קומי שנראה הפוך לחלוטין לאופי של השידור הציבורי בישראל: יעל פוליאקוב ואילן פלד. זה יכול להיות הדבר הכי מצחיק שיהיה בטלוויזיה שלנו בערב הזה או האוקוורדנס הכי גדול אי פעם. בכל מקרה שווה צפייה.

אחרי המדגם: אולפן פרשנויות מיוחד שישולב עם פריצות בשידור חי למערכונים של יעל פוליאקוב ואילן פלד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ביום הבחירות הוא כאן. צביקה הדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 24

רגע לפני המנגל: גם בערוץ 24 ישכימו קום ויתחילו את יום שידורי הבחירות ב-6 בבוקר עם ארבע שעות וחצי של בחירות שירים על ידי הצופים, בהנחיית אמירה בוזגלו והדר לוי. אם לא שרדתם את הכל, אל דאגה. הם יחכו לכם בפול ווליום מהמכונית של השכנים בפארק.

לאמיצים בלבד: שני חצי הגמר של של "משפחה בהופעה". ארבע שעות של מיקרופונים פתוחים, בעיות סאונד, צביקה הדר ומבוא לטיפול המשפחתי שיבוא מיד אחריהן.

המלצת היום: חיים אתגר, סיון קליין וקותי יביא בשעה 10:30 את בחירות השירים של הפוליטיקאים. תרצו לשרוד את זה ולו כדי שתוכלו אחר כך לספר שהם לא רק הורסים את המדינה, יש להם גם טעם נורא במוזיקה.

מאני טיים: ארבע שעות נוספות של בחירות צופים עם אמירה בוזגלו והדר לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully