וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלה שחורה ושתי צמות: על הופעתה של תמר איש-שלום ב"גב האומה"

16.3.2015 / 0:00

בערוץ 10 קידמו את משדר הבחירות המרכזי עם הופעת אורח של תמר איש-שלום ב"גב האומה". החיבור בין מגישת החדשות הנחמדה והפאנל הנושך היה, למרבה האכזבה, משעמם ונטול קליימקס

צילום מסך

סביר להניח שליאור שליין ציפה שהרבה דברים יקרו עם מעבר "גב האומה" לערוץ 10. ספק אם חשב שהוא יהפוך לעודד מנשה בתהליך. אבל תיכף נגיע לזה. האירוח של תמר איש-שלום ב"גב האומה", יומיים לפני בחירות 2015, נועד, כמו אירוחה של יונית לוי ב"ארץ נהדרת", להיות דבר אחד בלבד: קידום משדר הבחירות המרכזי. ואיש-שלום יכולה להרגיש ממש טוב עם עצמה כי באותה המידה היא היתה יכולה למצוא את עצמה מתקוטטת עם אמילי עמרוסי בתוכנית הבוקר. היא ממש יצאה בזול.

בניגוד לשת"פ של לוי עם "ארץ נהדרת", נקודת הפתיחה של השת"פ של איש-שלום עם אנשי "גב האומה" היתה מעט שלילית. כלומר, אפורה. כלומר, לא ממש רלוונטית. רבות נכתב על אופייה של לוי. רבות עוד יותר טוקבק עליו. הופעתה ב"ארץ נהדרת" אפשרה ללוי להוריד, אפילו מעט, את מסך הברזל ולחשוף נדבך נוסף בזהותה. לגבי איש-שלום, ובכן, אין ממש מסתורין. וגם אין ממש עניין. נכון, היא אשת מקצוע מאוד נחמדה אבל בזה זה נגמר. צופי חדשות 10 כבר ראו את איש-שלום מחייכת. הם אפילו ראו אותה זועמת ונדהמו לבהות בשיערה מתנפנף ברוח. מי ידע, איש-שלום היא בדיוק כמו כולנו. ילדה טובה בית הוורד. אז מה כבר יש לה לחדש ב"גב האומה".

גב האומה. צילום מסך
מגישה מבית טוב/צילום מסך
"גב האומה" מגיעה אל קו הסיום של עונת הבחירות כשהיא מותשת. דווקא ברגע האחרון, אסור לתוכנית סאטירה לשעמם

כלום. לאיש-שלום אין מה לחדש. ולא רק שאין לה מה לחדש, היא גם מגיעה לסביבה מחבקת ותומכת. זוכרים את עודד מנשה? ובכן, להבדיל אלף אלפי הבדלים, תמר איש-שלום היא בנימין נתניהו. שום דבר רע לא יקרה לה באולפן "גב האומה". אף אחד לא ינסה לאתגר אותה. מנשה עצמו אמר בריאיון לחדשות 2 כי החשיב את שיחתו עם בני הזוג נתניהו כ"ריאיון מחבק". שליין אולי לא יחבק פיזית את איש-שלום אבל הוא לא יירה בתוך הנגמ"ש. בטח כשזה אחד הנגמ"שים האחרונים שעומדים לרשותו כרגע.

כך או כך, זה לא משנה. כי הופעה קצרה של כמה דקות לא אמורה להיות משהו שמדברים עליו בליל הסדר. ולמרות זאת, אנחנו כאן. אנחנו כאן כי הופעתה הקצרה של איש-שלום הלמה את המצב בו "גב האומה" נמצאת רגע לפני פתיחת הקלפיות. "גב האומה" מגיעה אל קו הסיום של עונת הבחירות כשהיא מותשת. מצד אחד, התשישות לגיטימית - הרי העונה הזו החלה כשאנשי התוכנית עזבו את ערוץ 2 והרימו מהיום למחר תוכנית חדשה בערוץ מתחרה. מצד שני, דווקא ברגע האחרון, כשכבר אסור לפרסם סקרים וכשכולם מנסים להיכן נושבת הרוח, אסור לתוכנית סאטירה לשעמם עם מערכון אנמי כמו "מה היה קורה אם סופרים היו משתפים פעולה עם גנרלים". וואו, מה זה היה ולמה האנשים שאחראים לדבר הזה עדיין לא התנצלו. דווקא כעת "גב האומה" אמורה לזרוח ולהכות את המכה האחרונה.

עוד באותו נושא

עינב גלילי: "קשה להיות יותר אידיוטים מהסרטונים של הפוליטיקאים"

לכתבה המלאה
גב האומה. גיא כץ,
נלחמים על הזפזופ שלכם/גיא כץ

וזה לא קרה. ואיש-שלום, כאמור, התאימה למצב האפור המשעמם והמעט מביך הזה. נו, כי היא ילדה נחמדה כזאת. וכולם אוהבים ילדים נחמדים. "גב האומה" היא לא ילד נחמד. היא גם לא אמורה להיות ילד נחמד. היא אמורה להיות הילד המעצבן שדוחף אצבע לעין. את הילד הזה לא כולם אוהבים. וזה באמת בסדר גמור. הבעיה מתחילה כשהילד המעצבן הופך להיות ילד משעמם ומסרב לדחוף אצבע לעין של הילד הנחמד למרות שכולם רוצים שזה יקרה. ומילא אצבע, שידחוף משהו. שמשהו יקרה. כמו מנטוס וקולה, הפיצוץ אמור לקרות. וכל עוד אנשי "גב האומה" ותמר איש-שלום יסרבו לשתף פעולה עם כללי המשחק ולגרום להתנגשות הגדולה, הבחירה באיזה משדר בחירות מרכזי כדאי לצפות ביום שלישי צפויה להיות קלה מתמיד.

מה אתם חשבתם על הופעתה של תמר איש-שלום ב"גב האומה"? ספרו לנו בתגובות ובפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully