וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה בושה וחרפה, אני נגעלת ממך": הביקורת הקטלנית שעוררה סערה בניו זילנד

16.3.2015 / 10:23

שני שופטי "אקס פקטור" ניו זילנד פוטרו מהתוכנית אחרי שתקפו בחריפות את אחד המתמודדים. מהנהלת הרשת בה משודרת התוכנית נמסר: "לא נסבול התבטאויות חריפות כאלה מהשופטים שלנו"

צילום מסך

כל פאנל שופטי ריאליטי שמכבד את עצמו (ובואו נודה: גם אלה שלא ממש מכבדים) כולל לפחות נציגות אחד לז'אנר האכזרי. סיימון קאוול היה הגורו של השיטה הזו ובנה עליה קריירה ומיליונים בבנק, אבל יש סיכוי שגם הוא התכווץ בכיסא כשצפה במה שקרה בגרסה של ניו זילנד ל"אקס פקטור", התוכנית אותה ייסד לפני עשור בבריטניה.

שום דבר לא הכין את הצופים באולפן או בבית למה שקרה אתמול (ראשון), בתוכנית הראשונה של שלב ההופעות החיות. המתמודד ג'ו אירווין סיים לבצע את "Cry Me a River" של ג'סטין טימברלייק, וקיבל את הביקורת הכי אכזרית שנשמעה בטלוויזיה אולי מאז ומעולם. "גבירותיי ורבותיי, הרשו לי לבטא את המובן מאליו: יש בשורותינו דופלגנגר", פתחה המנטורית נטליה קילס. "בתור אמנית שמכבדת אמנות וקניין רוחני, אני נגעלת מהאופן שבו חיקית את בעלי: מהשיער ועד החליפה. אין לך שום כבוד או מקוריות?"

קילס (שם הבמה של נטליה נעמי קירי-פישר), נישאה בשנה שעברה לזמר ווילי מון, שמשמש אף הוא כמנטור בתוכנית. אף שלא ממש ברור מה היה כל כך צורם בדמיון במראה בין השניים, זה לא הפריע לקילס להמשיך ולהלום בלי רחמים באירווין, שנראה על סף דמעות. "באופן אישי אני חושבת שהביצוע שלך היה זוועתי. אני מתביישת לשבת כאן בנוכחותך ולהידרש לכבד אותך בכך שאספר לך את דעתי."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכזריות בלתי נסבלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם זה לא הספיק כדי לשבור את אירווין, זה היה הרגע שגם מון עצמו התעורר לחיים. "הביצוע שלך היה זול ואבסורדי. זה כמו שנורמן בייטס התלבש בבגדים של אמא שלו. זה היה קריפי והרגשתי כאילו אתה עומד להרוג את כל הקהל שיושב באולפן". מספיק? אז זהו שלא. "אתה גועלי, אתה בושה וחרפה", התפרצה שוב קיליס, "אתה מחליא אותי".

לזכותו של אירווין ייאמר שהוא ניסה לשמור עד כמה שניתן על פני פוקר ולא לענות לשופטים. לעזרתו נחלצה מלאני בלאט (לשעבר מלהקת אול סיינטס) כשאמרה: "אני לא חושבת שהרבה אנשים האמינו בך בחייך. אני רוצה להגיד לך עכשיו - אני מאמינה בך. יש לך את מה שצריך. יש לך קול נהדר. בבקשה אל תקשיב לאנשים האלה".

מי שהקשיבו בזעזוע גדול היו מנהלי TV3, הרשת שמשדרת את התוכנית בניו זילנד. זמן קצר לאחר סיום התוכנית הודיעה הרשת על סיום תפקידם של קילס ומון כשופטים בתוכנית. על פי דיווחים בניו זילנד, הרשת עמדה בלחצים כבדים מצד מפרסמים וצופים בתוכנית שדרשו את סילוקם המידי של צמד המנטורים המתעללים. "מה שקרה אתמול בערב היה לחלוטין בלתי נסלח", הסביר מארק וולדון, מנהל הרשת בהודעה לתקשורת, "בעוד שמצופה מהשופטים ב'אקס פקטור' לעביר ביקורת על הופעות, לא נסבול כאלו התבטאויות הרסניות מצדם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הוא הצליח לעמוד בזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully