וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוקדם מדי? ניקלודיאון הציגו חזה נשי חשוף בסדרת ילדים

16.3.2015 / 11:25

באחת הסצנות מפרק של הסדרה "אוגי והמקקים", ששודר בחודש שעבר בערוץ ניקלודיאון, נראתה תמונה של אישה חשופת חזה על קיר הבית. בתגובה למחאה שהתעוררה, הסירה הרשת את הסדרה מלוח השידורים שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא רק נראה תמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפחות פעם ביום אנחנו שומעים מחאות על תוכניות עם תכנים בוטים שמשודרים בשעות צפייה של ילדים. בדרך כלל הדרך הנכונה לפטור את הטיעון הזה היא למנוע מהילדים לצפות בערוצים האלה, אבל מה קורה כשהתכנים הפרובוקטיביים מגיעים אליהם?

במהלך אחד הפרקים של "אוגי והמקקים", ששודר בערוץ ניקלודיאון בחודש שעבר, נראית סצנה שבה אוגי נכנס לדלת הקרוואן שלו. ברגע הזה נראית בבירור תמונה שתלויה על הקיר שלצד הדלת, ובה אישה שלבושה אך ורק בתחתונים. לאחר שילד בן 8 הבחין בתמונה והביא אותה לתשומת ליבם של הוריו, התחוללה סערה שבעקבותיה הוסר הפרק מאתר הבית של הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטערים, הפרק הוסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדרה הצרפתית משודרת בערוץ מאז שנת 1997 וכעת נראה שעתידה בערוץ לא ברור. נכון להיום (שני) הוסרה הסדרה מלוח השידורים העתידי של הרשת בארה"ב, צעד שעשוי להתרחש גם בבריטניה.

באופן מפתיע, לא כל ההורים רואים בתקרית אירוע חמור: "זה בסדר עבור אישה להניק בציבור, אבל חזה חשוף של דמות מצוירת זה נורא", כתבה אחת הצופות, מייגן מייהו, בפייסבוק, "אם ילד בן 8 הבחין בכך שלנשים יש חזה, אני שמחה שאבא שלו נאלץ לשבת ולדבר איתו על זה. תפסיקו להפוך את הגוף העירום לטאבו".

  • עוד באותו נושא:
  • בובספוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully