וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב אמר להם: הבחירות הכי חשובות שהתרחשו על המסך שלכם

17.3.2015 / 0:00

חגיגה לדמוקרטיה? אל תשכחו מי היה שם קודם כדי לעמוד בפני החלטה דרמטית. קלי, דילן וברנדה, באפי, אנג'ל וספייק, האנשים שציוו לנו את הבחירות

איך פגשתי את אמא: טד, בארני ורובין

איך פגשתי את אמא. yes, עיבוד תמונה
איך פגשתי את אמא/עיבוד תמונה, yes

ידוע גם בשמות "הסיפור שאינו נגמר", "אלוהים, תחליטי כבר" והחביב עלינו "אוי, למי אכפת?". במשך תשע עונות נמלטה רובין שרבצקי שוב ושוב (ודי בצדק) מהחיזורים הבלתי פוסקים של טד, שהצהיר על אהבתו אליה פעמיים בפרק וזרק כל מחווה בספר הקיטש לכיוונה. מן הצד השני של הדביקות הזו עמד בארני סטינסון, האלפא מייל שמעולם לא היה מוכן להודות ברגשותיו כלפיה. באופן טבעי המשיכה בין רובין ובארני הייתה החזקה יותר והגיעה עד לכדי חתונה. בסופו של דבר, גם זה לא עזר כדי למנוע ממנה ומטד להתאחד. רובין בחרה באופציית ההפכים שמשלימים זה את זה, ובתמורה תצטרך לשמוע עכשיו את כל הסיפורים שנחסכו מאיתנו. בהצלחה.

באפי קוטלת הערפדים: באפי, אנג'ל וספייק

באפי. צילום מסך, getty images, עיבוד תמונה
באפי/עיבוד תמונה, צילום מסך, getty images

טוב, כאן כבר מדובר במעשיות אהבה אפיות, כמו רוב הדברים בסדרה המופלאה הזו של ג'וס ווידון. באפי ואנג'ל היו מרכז העניינים לאורך שנותיה הראשונות של "באפי" - היא תיכוניסטית והוא ערפד טוב לב בין מאות שנים שנראה צעיר ומשום מה העובדה שהוא מתאהב בתיכוניסטית נראית לגמרי לגיטימית. אז הם התאהבו, ואז קללה עתיקה חלה והוא חזר להיות מרושע ואכזר, ואז היא נאלצה להרוג אותו, ואז הוא חזר לחיים ואז הוא עזב לסדרה משלו - אתם יודעים, סיפור אהבה סטנדרטי. בהמשך הגיע ספייק, ערפד נוסף בן מאות שנים וכו' שהיה מרושע מההתחלה אבל מסיבות כאלה ואחרות נאלץ להתמתן, ובמקביל התאהב גם הוא בקוטלת. שאלת אנג'ל/ספייק נותרה נצחית כמותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בוורלי הילס 90210: ברנדה, קלי ודילן

בוורלי הילס. צילום מסך, עיבוד תמונה
בוורלי הילס/עיבוד תמונה, צילום מסך

מצד אחד האול אמריקן גירל, מצד שני המרדנית האנרגטית של התיכון. במבט לאחור אפשר לסכם שדילן עמד בפני ווין-ווין סיטואיישן בכל מקרה. דילן וברנדה החלו את הזוגיות שלהם כבר בעונה הראשונה, עד שנסיעה תמימה של ברנדה לחופשת קיץ בצרפת איפשרה לדילן לפצוח ברומן עם חברתה הטובה. כשהכל יצא החוצה עמד דילן בפני הבחירה בין השתיים, והלך בסופו של דבר על קלי. ברנדה הוגלתה מן הסדרה ופינתה את המקום למשולש חדש: זה שבו קלי התלבטה בין ברנדון לדילן, ולבסוף בחרה באחרון. היום בטח היו עושים מכל זה סדרה ב-HBO שבסיומה ברנדון וברנדה היו מאהבים בסתר וההורים של טינאייג'ר אכזרי ומעצבן.

האישה הטובה: אלישה, וויל ופיטר

האישה הטובה. yes, CBS, עיבוד תמונה
האישה הטובה/עיבוד תמונה, yes, CBS

מהעבר האחד פוליטיקאי זונה שנתפס ונאלץ להודות בחולשותיו מול המצלמות, ומהעבר השני אהבה נושנה שלא צלחה וכעת חוזרת אל חייה. התוצאה: משעממת. אלישה הייתה הרעיה הטובה לצד פיטר, הפוליטיקאי שנתפס בקלקלתו, וכאשר נאלצה לחזור לעבוד אחרי שנים שבהן עשתה לביתה, פגשה שוב את וויל, קראש מתקופת לימודי המשפטים וכעת הבוס החדש שלה. התשוקה ההדרגתית המחודשת ביניהם הניבה פיהוקון מאין כמוהו, לא מעט מפאת הכריזמה החסרה ומשרבבת השפתיים של ג'וש צ'ארלס ופניה נטולי ההבעות של ג'וליאנה מרגוליס. אז למען הסר ספק - אנחנו עוקבים במשך חמש וחצי עונות בגלל שאר המרכיבים בסדרה.

דם אמיתי: סוקי, אריק וביל

דם אמיתי. yes, עיבוד תמונה
דם אמיתי/עיבוד תמונה, yes

כשאת נקלעת לרומן עם שני ערפדים ברור שיקרה הרבה מהדברים הבאים: סקס, דמעות ודם, לא בהכרח בסדר הזה. סוקי סטקהאוס, ילדה טובה בון טמפ והמאמי הלאומית של חובבי המבטא הדרומי, התחילה את הדרך עם ביל הבוגר, ההומני והמיוסר. אחר כך הגיע אריק ואיתו הבלונד, הריבועים בבטן וההתייחסות לכל בן תמותה כאל הטרופית המדממת האישית שלו. באמצע העונה הרביעית היא סיפרה לאריק שהדרך היחידה שהיא רואה לסיים את הסיפור היא לא לבחור באף אחד מהם, אבל אז הגיע הפינאלה הטראגי שבו ביל מבקש ממנה להרוג אותו כדי שתוכל לקבל את החיים "הנורמליים" עליהם חלמה עם בן אנוש.

כתום זה השחור החדש: פייפר, אלכס ולארי

כתום זה השחור החדש. yes, עיבוד תמונה
כתום זה השחור החדש/עיבוד תמונה, yes

פייפר צ'פמן היא הקול הצף האולטימטיבי. היא מסכימה עם כולם, אוהבת את כולם ולא ממש מבינה למה הנורמות החברתיות לא מאפשרות לכולנו לגור יחד תחת קורת גג אחת: בעל, מאהבת ו"קרייז אייז" כחיית מחמד. בשלב הזה של חיינו המשותפים נראה שהמטוטלת נוטה לכיוון המסוכן והמסעיר של אלכס, הרבה יותר מאשר לביטחון והנוחות של החיים עם לארי. בעולם הגון אלכס ולארי היו מרימים כבר ידיים, הופכים לזוג ומשאירים אותה לתקוע עיני עגל במישהו אחר. עד אז כנראה שנגזר עלינו לראות את המשולש הזה ממשיך בלי הכרעה ברורה.

גלי: בריטני, סנטנה וארטי

גלי. צילום מסך, yes, עיבוד תמונה
גלי/עיבוד תמונה, צילום מסך, yes

אה כן, חיי התיכון, בליל של הורמונים, תסרוקות מביכות ופצעים מכל סוג. טוב, בכל תיכון חוץ מ"מקינלי היי". שם גם כיתת המקהלה מציגה עור חלבי ושיער מתבדר ברוח. בתוך הכיתה הזו קיבלנו את רומן החלומות של ריאן מרפי. בריטני וסנטנה, החברות הכי טובות בעולם, מנהלות מערכת יחסים אינטימית, במקביל לכך שבריטני יוצאת עם החנון החמוד על כיסא הגלגלים (בעיקר כדי לגרום לה לקנא). בסופו של דבר היא מחליטה להפסיק את המשחק ולבחור בחברתה כפרטנרית המועדפת. עכשיו הן יעברו יחד למעונות של הקולג' ויזייפו קאברים עד שיפסיקו להם את הלוואת הסטודנטים.

חברים: רוס, אמילי ורייצ'ל

חברים. צילום מסך, gettyimages, עיבוד תמונה
חברים/עיבוד תמונה, צילום מסך, gettyimages

ארבע עונות חיכינו שהזמן של רייצ'ל ורוס יגיע סוף סוף. אז לא ידענו שזה יימשך עוד 6 עונות נוספות אמנם, אבל אלה היו הניינטיז והיינו תמימים בקשר לסיטקומים. בדיוק כשנראה היה שהנה טראומת ה"ווי וור און א ברייק" חלפה לה, הגיע הבוס של רייצ'ל וביקש שתדאג לקחת את האחיינית שלו, אמילי, לאופרה. היא כמובן שכנעה את רוס לעשות זאת, ושלחה אותו היישר אל זרועותיה של הבריטית החמודה. הרומן הזה הגיע עד לחופה שבה נראה היה שהכל נגמר, לפני שרוס פלט את השם הלא נכון בטקס הטבעות. קאט לעונה 10, היא ירדה מהמטוס, הם ביחד. די אנד.

סקנדל: אוליביה, פיץ' וג'ייק

סקנדל. צילום מסך וAP-, עיבוד תמונה
סקנדל/עיבוד תמונה, צילום מסך וAP-

אירוניה, הגדרה אלטרנרטיבית: להקים חברה לניהול משברים במקביל לניהול רומן מחוץ לנישואים עם נשיא ארה"ב. אוליביה פופ חולמת להפוך את העולם לטוב יותר, תוך כדי שהיא מסבכת אותו לאין שיעור, מה שמעורר הזדהות מידית מצדנו. הרומן שלה עם פיצ'ג'רלד גרנט, מתרחש במקביל לפלירט עם ג'ייק בלארד, ראש סוכנות חשאית אגרסיבית. מצד אחד עומד האיש החזק בעולם שמנסה לשלוט בה, ומנגד איש חזק אחר שמנסה...ובכן לשלוט בה. משולש תסמונת שטוקהולם הזה הסתיים בינתיים בבחירה בג'ייק, אבל זה לא אומר שפיץ' עומד לקבל את התבוסה הזאת בנימוס.

סקס והעיר הגדולה: איידן, קארי ומיסטר ביג

סקס והעיר הגדולה. yes, עיבוד תמונה
סקס והעיר הגדולה/עיבוד תמונה, yes

האמת? הרומן המרכזי בחייה של קארי היה בכלל עם העיר ניו יורק ונעלי מעצבים. אחרי אלה, החברות והעבודה ככותבת מהוללת, הגיעו חיי הזוגיות. שם היא היטלטלה בין הזוגיות המושלמת אך הבנאלית עם החבר החתיך, לבין הפנטזיה שהיא מיסטר ביג הבלתי ממוסד. וכך בזמן שמעצב הרהיטים טוב הלב חלם לחיות באושר ובעושר עם אהובתו, היא בגדה בו עם ביג הנשוי. בהמשך השניים גם הופכים סוף סוף לזוג כשביג נכנע ואומר את ה-L Word. מה אתם יודעים? כנראה שבחורים טובים באמת מסיימים אחרונים בסופו של דבר, אבל מילא, לפחות יהיה לו יותר מקום בארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully