וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הערב הקשה של ג'סטין ביבר

17.3.2015 / 0:00

כל הבדיחות השוות מה"גריל" של ג'סטין ביבר, כוכב "הכל לטובה" מתייחס לשמועות מסתוריות, אמה רוברטס מלחיצה בטיזר חדש וכך בוטל הרעיון לספין-אוף ל"מד מן". חדשות הטלוויזיה מארה"ב

ג'סטין ביבר. GettyImages
לקוף שלום/GettyImages

הבדיחות הכי טובות מה"גריל" של ג'סטין ביבר

השבוע צולמה תוכנית ה"גריל" של ג'סטין ביבר בערוץ "קומדי סנטרל". שלל קומיקאים (וגם כמה לא) התגייסו לצלות את הזמר הצעיר החל מהסתבכויותיו עם החוק וכלה ביחסיו עם חברתו לשעבר סלינה גומז. התוכנית תעלה לשידור רק בעוד שבועיים, אבל הנה כמה מהבדיחות הכי מצחיקות שספג הילד והשיער:

- "המקום היחיד אליו אנשים ילכו אחריך בכלא, הוא לתוך המקלחת" (מרת'ה סטיוארט)
- סלינה גומז רצתה להיות פה, אבל היא יוצאת עם גברים עכשיו. זה נכון שזרקת אותה כי היא הצליחה לגדל שפם לפניך?" (ג'ף רוס)
- "הערב אנחנו הולכים לעשות את מה שהורים ומערכת המשפט כבר היו צריכים לעשות מזמן – לכסח לילד הזה את התחת כמו שמגיע לו" (קווין הארט)
- "סלינה גומז עשתה איתך סקס...ההוכחה לכך שמקסיקנים יעשו את העבודות המגעילות שאמריקאים פשוט לא מוכנים לעשות" (ג'ף רוס)
- "יכול להיות שמלאו לו 21, אבל בשבילי ג'סטין תמיד יישאר תינוק. כיוון שתינוקות משתינים בכל מקום ולא יודעים אף פעם מתי לסתום את הפה" (לודקריס).

התוכנית המלאה תשודר ב-HOT קומדי סנטרל ב-1 באפריל בשעה 22:55

אמה רוברטס מלחיצה בטיזר חדש ל-"Scream Queens"

הסדרה החדשה של ראיין מרפי "Scream Queens" ממשיכה לנסות לגרות את הצופים עוד בטרם עלייתה לשידור בסתיו הקרוב, כשהפעם מככבת אמה רוברטס בטיזר מלחיץ במיוחד. מלבד רוברטס, יככבו בקומדיית האימה של מרפי גם ליה מישל, ג'יימי לי קרטיס וכוכבים נוספים כמו אריאנה גרנדה וניק ג'ונאס שיגיעו להופעות אורח.

"הכל לטובה" תחזור למסכים? כותבי הסדרה משגעים את המעריצים

אם הייתם ממעריצי הסדרה "הכל לטובה" שזכתה ל-15 דקות התהילה שלה במשך שלוש עונות ולאחר מכן ירדה מהמסך למרבה האכזבה, ייתכן שיש עוד תקווה: בחודש שעבר פרסם חשבון טוויטר רדום, שהיה שייך לכותבי הסדרה, לינק מסתורי. הלינק הוביל לעמוד שספר לאחור את הימים עד ל-1 באפריל תחת הכותרת: "זה כמעט יום חדש". אולם למרות שזה נראה כמו מתיחה מחוכמת, מעריצים רבים ברחבי העולם סבורים שמדובר בספירה לאחור עד להודעה על חידוש התוכנית האהובה בפלטרפורמה אחרת כמו נטפליקס או אמזון. מבחינת חברי הקאסט, רובם נמצאים כרגע בפרויקטים שטרם עלו לשידור, וחלקם עזבו פרויקטים קיימים, כך שהדבר אפשרי.

השבוע התייחס כוכב הסדרה אדם פאלי לתעלומה ואמר לכתב של ההפינגטון פוסט: "אומר לך כך: המחשבה הראשונה מאחורי הספירה לאחור היתה אחרת לגמרי". המסתורין נמשך.

אופרה וינפרי תגיע לעונה הבאה של הסדרה "אימפריה"

הסדרה "אימפריה" יכולה לרשום הישג נאה: השבוע נודע כי לעונה השנייה של הדרמה הטרייה של רשת FOX תגיע גם מלכת תוכניות האירוח אופרה וינפרי. עדיין לא ברור איזה תפקיד תגלם וינפרי, שעבדה בעבר עם במאי התוכנית בסרט "המשרת". אבל זה לא הכל: גם הזמר זוכה פרס האוסקר קומון צפוי להתארח בסדרה שעוסקת באיל הון בתעשיית המוזיקה שאשתו לשעבר ובניו מנסים לרשת את כתרו.

הכירו את החברה החדשה בקאסט של "כתום זה השחור החדש"

חברות הקאסט של "כתום זה השחור החדש" התארגנו לקליפ נחמד למעריצים בו הן מבצעות את השיר "Stop Don't Talk To Me", ומציגות גם את החברה החדשה בצוות, רובי רוז. הסדרה תעלה לעונה שלישית רק בעוד מספר חודשים, אז בינתיים יש לכם במה להתנחם.

AMC ממש רצתה לעשות ספין אוף על סאלי מ"מד מן"

רשת AMC ידועה בכך שהיא מנסה למנף את הסדרות המצליחות שלה לספין-אוף (ע"ע שובר שורות, המתים המהלכים) שלעתים גם מצליחה. אלא שבמקרה הזה, משאלת לבם של קברניטי הערוץ לא התממשה. השבוע נודע כי בכירים ברשת זממו לעשות סדרת ספין-אוף שתתבסס על דמותה של סאלי הצעירה מ"מד מן", ושתתקיים בזמן הנוכחי. סאלי היא אחת הדמויות הבודדות בסדרה שעדיין חיה גם 50 שנה אחרי שהיא מתרחשת. רעיון נוסף היה למנף את דמותה של פגי לספין-אוף ולשלוח אותה ללוס אנג'לס. אלא שהחלומות הללו התנפצו כאשר יוצר סדרת המופת המקורית מתיו וינר סירב לשתף פעולה עם העניין.

עוד באותו נושא

מלווים את העונה האחרונה של "מד מן": סיקור מיוחד

לכתבה המלאה

קירנן שיפקה (סאלי) מספרת על חייה כילדה כוכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully