וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים עצמם ניצחו: עונה 6 של "אחוזת דאונטון" תהיה האחרונה

21.3.2015 / 7:01

הדרמה התקופתית המצליחה תגיע ככל הנראה לקו הסיום בשנה הבאה. מקורות המקורבים להפקה אישרו כי החוזים המסתיימים של כוכבי הסדרה בתום העונה הבאה, לא יוארכו שוב

אחוזת דאונטון, ג'ורג' קלוני. יוטיוב, צילום מסך
גם אנחנו בהלם. כוכבי הסדרה עם ג'ורג' קלוני/צילום מסך, יוטיוב

מעריצי "אחוזת דאונטון" כבר למדו לקבל ולחיות בשלום עם העובדה שהזמן והשנים החולפות (והמלחמות וטרגדיות וסתם החיים בבית עם ההורים), לא באמת משפיעים על המראה או הצלילות של הדמויות בסדרה. אירועי העונה הראשונה של הדרמה התקופתית מבית היוצר של רשת ITV הבריטית התחוללו בשנת 1912, ומאז חלפו כבר לא פחות מ-12 שנים נכון לסיום העונה החמישית. עם זאת, נראה שלמרות הרצון להמשיך וליהנות לנצח מהאינטריגות במטבח והדילמות המוסריות בקומות העליונות, הזמן יעשה את שלו.

על פי דיווח באתר TVLine שאומת על ידי מספר מקורות בהפקת הסדרה, העונה השישית של "אחוזת דאונטון" תהיה גם האחרונה בהחלט של הסדרה. ההחלטה נובעת לאו דווקא מהבעייתיות בגילאים, אלא מסיבה פרקטית הרבה יותר: חוזיהם של כוכבי הסדרה מסתיימים כולם בסיום העונה הזאת. השחקנים, חלקם כאלה שהפכו את הסדרה למקפצה משמעותית עבור הקריירה שלהם (לילי ג'יימס, כוכבת "סינדרלה", היא הדוגמא הטובה מכולם), מעוניינים להמשיך הלאה.

מישל דוקרי בטקס פרסי גילדת שחקני המסך (SAG), לוס אנג'לס, 27.1.2013. Jason Kempin, GettyImages
להתראות ליידי מרי/GettyImages, Jason Kempin

"ניתן היה להמשיך את הסדרה בלי מת'יו (קרולי) וסיביל, אבל אי אפשר לעשות זאת בלי כל משפחת קרולי", הסביר מקור בהפקה. גם מגי סמית' (הרוזנת ויולט קרולי), הכוכבת הגדולה ביותר של הסדרה, מכירה בצורך להיפרד. "אני לא יכולה לראות איך ממשיכים מכאן. אני באופן אישי לא יכולה להמשיך. עד כמה שאני יודעת, הדמות שלי אמורה להיות בת 110 כרגע. אנחנו כבר עמוק בשלהי שנות ה-20".

ג'וליאן פלוז, יוצר הסדרה, מוכן גם הוא להיפרד מהפרויקט המצליח ביותר שלו לטובת אתגר מרתק לא פחות. פלוז חתם כבר לפני שנתיים על חוזה עם רשת NBC על פיתוח הדרמה התקופתית "The Gilded Age". העלילה תתמקד בסיפור חייהם של המיליונרים הגדולים שהתגוררו בניו יורק בשנת 1880.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully