וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סינדרלה נכנעה למרד

22.3.2015 / 14:29

"מורדים", הסרט השני בסדרת "מפוצלים", לא שבר את שיא ההכנסות של הסרט הראשון בסדרה אבל כן הצליח להפיל מראש רשימת שוברי הקופות את "סינדרלה". דורון פישלר סופר מזומנים

יח"צ - חד פעמי

סדרת "מפוצלים" תמיד היתה אחותה הקטנה של "משחקי הרעב", ומנסה במודע לשחזר את ההצלחה האדירה של הסדרה בכיכובה של ג'ניפר לורנס. והאמת שזה מצליח – במידה. הסרט השני בסדרה, "מורדים" יצא השבוע גם אצלנו וגם בארצות הברית, ועל פי ההערכות המדווחות באתר Deadline.com, "מורדים" צפוי לסיים את סוף השבוע הראשון שלו עם הכנסות של כ-50 מיליון דולר. זוהי תוצאה קצת פחות מוצלחת מזו של הסרט הראשון בסדרה, "מפוצלים" – שפתח עם 54 מיליון דולר. ירידה בפתיחה של סרט שני בסדרה היא לא סימן מעודד: במקרה של סדרה בריאה, הפתיחה של הסרט השני תהיה כמעט תמיד גבוהה יותר משל הראשון. ובכל זאת, הירידה היא לא גדולה, ההכנסות מחוץ לארצות הברית צפויות לפצות עליה, ולכן לסדרת "מפוצלים" אין מה לדאוג. אבל אין סיבה לבטל את הסרטים הבאים בסדרה, שייצאו בשנתיים הקרובות (לאחר שהספר האחרון בטרילוגיה, על פי מיטב המסורת המעצבנת, פוצל לשני סרטים). "סדרת "מפוצלים" רחוקה מאוד מ"משחקי הרעב" (שכל אחד מהסרטים בה הכניס מעל 300 מיליון דולר בארצות הברית), אבל היא מצליחה הרבה יותר מכל אחד אחר מהניסיונות הרבים להביא סדרות ספרים לנוער אל המסך הגדול מאז "דמדומים".

"מורדים" נמצא במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות השבועית בארצות הברית, והוא הדיח משם את "סינדרלה" של דיסני, שירד למקום השני עם כ-36 מיליון דולר. הירידה בהכנסות "סינדרלה" היא צפויה, והיא מציבה אותו על הכנסות כוללות יפות למדי של 124 מיליון דולר.

אל המקום השלישי נכנס "The Gunman" עם שון פן, או פי שהוא נקרא בארץ, "מתנקש על הכוונת" (למעשה, השם העברי של הסרט היה אמור להיות פשוט "המתנקש", עד שחברת הפצה אחרת הוציאה לקולנוע לפני כמה שבועות סרט זניח עם סטיבן סיגל בשם זהה). שון פן מנסה כאן להיות ליאם ניסן: עוד שחקן הוליוודי מבוגר ומכובד שהופך לכוכב אקשן נושא אקדח ובועט-בתחת. את "מתנקש על הכוונת" אפילו ביים פייר מורל, מי שביים את "חטופה" המקורי. אבל נראה שגורלו של שון פן יהיה שונה: "מתנקש על הכוונת" כשל, בביקורות ובקופות, עם סוף שבוע ראשון של 5.5 מיליון דולר בלבד. בהחלט לא משהו שיגרור סרטי המשך וקריירה חדשה. ניסן המקורי נמצא השבוע במקום החמישי, עם "מרדף לילי" שלו, שגם הוא לא בדיוק "חטופה" מבחינת מידת ההצלחה שלו – ובכל זאת, השיג כ-19 מיליון דולר בהכנסות כוללות, ואפילו הסכום הצנוע הזה הוא יותר מכפי ש"מתנקש" יכול לקוות לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully