וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: הרימייק של "מטריקס" בלגו פותר את כל בעיית הטרילוגיה

23.3.2015 / 9:44

גולש יוטיוב הצליח לשחזר בצורה מדויקת את סצנת הלובי המפורסמת מתוך הסרט האיקוני מ-1999, כולל טוויסט קטן שמשנה את כל המבנה העלילתי של סדרת הסרטים כולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגידו צ'יז/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם 16 שנים אחרי, נשאר "מטריקס" אחד הסרטים המרהיבים ביותר ויזואלית שנראו על מסכי הקולנוע. האחים וואשובסקי אמנם התקשו מאז לשחזר את ההצלחה הגדולה, ובדרך גם הצליחו לפגוע באיכות יצירתם עם סרטי המשך בעייתיים, אבל בשביל זה הרי המציאו את מושג הרימייק. יום אחד (יכול להיות שהיום הזה לא רחוק כמו שאתם חושבים) אולי עוד נראה במאי אחר מנסה להמציא מחדש את סיפורו של ניו, אבל עד אז יש לנו הפתרון הקיים הטוב ביותר: רימייק בלגו.

הגולש Snooperking, שייצר בעבר גרסת לגו מגניבות גם לטריילר של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", השקיע 160 שעות בצילום ועריכה קפדנית של סצנת הלובי המפורסמת מתוך הסרט. בסצנה נראים ניו וטריניטי כשהם מגיעים למטה הסוכנים המבוצר כדי לנסות ולחלץ את מורפיוס. שם נולדו גימיקים כמו "זמן קליע", ההליכה על הקירות והרבה מאד קרבות אש מרהיבים במיוחד.

גרסת הלגו, כצפוי, עומדת בסטנדרטים הגבוהים של הוואשובסקיס, כולל החלק המעט קריפי שמגיע עם כל מחוות לגו: החיוך שנותר קבוע גם כשמתרחש קרב לחיים ולמוות. Snooperking לא הסתפק רק בזה, הגרסה שלו כוללת טוויסט מפתיע שמשנה לחלוטין את המשך העלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully