וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טד קרוז: "הפסקתי להאזין למוזיקת רוק מאז אירועי 11 בספטמבר"

24.3.2015 / 18:46

הסנאטור שהצהיר כי יתמודד בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית במסגרת המירוץ לנשיאות ארה"ב התארח בתוכנית בוקר וחשף למה הפסיק להאזין למוזיקת רוק

הסנאטור הרפובליקני טד קרוז דהכריז על מועמדותו בבחירות לנשיאות 2016. רויטרס
לא אוהב רוק. קרוז/רויטרס

האם הנשיא הבא של ארה"ב לא יהיה חובב רוקנרול? טד קרוז, הסנאטור הרפובליקני בן ה-44, שהכריז כי יתמודד בבחירות המקדימות של המפלגה על מנת לזכות במועמדותה לנשיאות, התארח בתוכנית הבוקר של רשת CBS וחשף מדוע הפסיק להאזין למוזיקת רוק.

"נהגתי להאזין למוזיקת רוק אולם אירועי 11 בספטמבר שינו את טעמי המוזיקלי", סיפר קרוז לגייל קינג, מנחת התוכנית. "זה מאוד מוזר ולדעתי, מבחינה אינטלקטואלית, זה מסקרן. לא אהבתי את הדרך בה המוזיקאים מתחום הרוקנרול הגיבו לפיגועים. לעומת זאת, הדרך בה הגיבו יוצרי הקאנטרי ממש התאימה לי. היתה לי תגובה רגשית. אמרתי לעצמי: 'אלה האנשים שלי' ומאז 2001 אני מאזין למוזיקת קאנטרי". קרוז לא פירט מה הטריד אותו בדיוק בתגובת יוצרי הרוק.

לפני שהכריז על המירוץ לנשיאות, נשא קרוז כמה נאומים שבהם הציג את משנתו: שמרנות בלתי מתפשרת הכוללת את ביטול רפורמת הבריאות של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, התנגדות לנישואים חד-מיניים ומדיניות חוץ ניצית. קרוז נבחר לסנאט האמריקני בשנת 2012 והוא ידוע במאמציו לחסום את יישום רפורמת הבריאות שיזם אובמה, אשר הובילו להשבתת מוסדות הממשל במשך 16 יום בשנת 2013. מאבקיו של קרוז באובמה ובמנהיגים מתונים במפלגה הרפובליקנית הפכו אותו למושא הערצה בעיני גורמים ימניים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully