וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לעירום: אמיליה קלארק סירבה לככב ב"חמישים גוונים של אפור"

26.3.2015 / 13:30

כוכבת "משחקי הכס" היתה אחת ההעדפות הראשונות לתפקיד אנסטסיה סטיל, אך סירבה לקבל את התפקיד הפרובוקטיבי. "לא רציתי להיות מתויגת בתור מי שמתפשטת בכל תפקיד שלה, אני לא מצטערת", הסבירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליטות לא מתפשטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה לפני החיכוכים בצמרת שהובילו לעזיבתה של הבמאית סם טיילור-ג'ונסון, עסקו באולפני יוניברסל בתהליך ליהוק ארוך ומתיש למציאת שני גיבורי הטרילוגיה הארוטית. הסיפור המוכר יותר מהשלב הזה היה צ'רלי הנאם, שלוהק לתפקיד כריסטיאן גריי רק כדי לנטוש בבהלה כעבור חודש בלבד מחשש להשלכות התפקיד על הקריירה שלו. גם לתפקיד אנסטסיה סטיל נבדקו כוכבות מוכרות יותר מדקוטה ג'ונסון, אחת מהן מוכרת לכם בכינוי חאליסי או בשמה המלא דאינריז טארגאריין.

אמיליה קלארק היפהפייה, שמגלמת את דמותה של "אם הדרקונים" ב"משחקי הכס", קיבלה הצעה לקחת את התפקיד של סטיל, אך העדיפה להשיב בסירוב. השחקנית שכבר הבהירה גם ליוצרי הסדרה הפרובוקטיבית שבה היא מככבת כי לא תסכים עוד להסיר את בגדיה מול המצלמות, לא הסכימה לעשות זאת גם על המסך הגדול. "עשיתי בעבר עירום והייתי מאד מוטרדת מכך שאהיה מתויגת כאחת שעושה את זה כל פעם", הסבירה קלארק להוליווד ריפורט, "אני לא מתחרטת"

אמיליה קלארק על השטיח האדום, 2013. GettyImages
אולי בשליחות קטלנית/GettyImages

למעשה, הסצנה הראשונה בסדרה של קלארק אי פעם היתה סצנת עירום. מדובר בסצנה שבה ויסריס, אחיה של דאינריז, בוחן אותה לפני ה"שידוך" לחאל דרוגו. בהמשך הופיעה קלארק בסצנת סקס קשה שבה דמותה נאנסת על ידי בן זוגה. בהמשך התפשטה גם בסצנת הסיום של העונה הראשונה, אז נכנסה למדורה ויצאה כשעל כתפיה דרקונים. סצנה זכורה נוספת התרחשה בעונה השלישית, הפעם כשקלארק ישובה באמבטיה. בנוסף התפשטה גם על במות ברודוויי במהלך ההצגה "ארוחת בוקר בטיפאני", בה כיכבה.

התפקיד הבא של קלארק על המסך הגדול צפוי להיות זה של שרה קונור, במסגרת הסרט החדש בסאגת "שליחות קטלנית". הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-9 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully