וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ושני זכו בגמר "המירוץ למיליון"

28.3.2015 / 23:24

זוכי ריאליטי חדשים הצטרפו למאגר: שי גבריאל ושני אלון זכו בגמר העונה הרביעית של "המירוץ למיליון". הם גברו על טום באום ואוריאל יקותיאל שהגיעו למקום השני. יוכי אפוליאון ולינור פחימה סיימו במקום השלישי לאחר שפרשו באמצע משימת הגמר

צילום מסך
שי ושני המירוץ למיליון. צילום מסך
שי ושני המירוץ למיליון/צילום מסך

שני אלון ושי גבריאל, שרבים הגדירו כזוג המוזר (שני נשואה לחברו הטוב של שי), זכו בגמר העונה הרביעית של "המירוץ למיליון". טום באום ואוריאל יקותיאל הגיעו למקום השני. לינור פחימה ויוכי אפוליאון, חברות טובות שחזרו בשאלה, סיימו במקום השלישי.

פרק הגמר נפתח במשימה בה התבקשו הצוותים לזכור את המדינות בהן ביקרו במהלך העונה. טום ואוריאל סיימו משימה זאת במקום הראשון אולם טעו בדרך למשימה הבאה: חציבת בלוק שוקולד. שי ושני סיימו משימה זו ראשונים והמשיכו למשימה הבאה: איתור השנים בהן ארגנטינה זכתה במונדיאל - תוך עמידה על מנוף גבוה. גם את משימה זו סיימו שי ושני במקום הראשון. טום ואוריאל סיימו משימה זו במקום השני. יוכי ולינור פרשו באמצע המשימה.

העונה הרביעית של "המירוץ למיליון" עלתה לשידור ב-22 בנובמבר 2014 ונהנתה מרייטינג ממוצע של 33.3% (ללא משדר הגמר). הרייטינג הממוצע בעונה הקודמת עמד על 29.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully