וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום בצמרת: גל גדות מככבת ברשימת האיי ליסט החדשה של "הוליווד ריפורטר"

29.3.2015 / 14:20

השחקנית הישראלית שנבחרה לגלם את וונדר וומן ב"באטמן נגד סופרמן", צוינה כאחת מחמשת השמות החמים ביותר בז'אנר הפעולה. אמיליה קלארק מ"משחקי הכס" מובילה את רשימת הכוכבים החדשים

גל גדות. נועם מושקוביץ
כוכבת האקשן המבטיחה של התעשייה/נועם מושקוביץ

אם למישהו היה עדיין ספק באשר למעמדה של גל גדות ככוכבת עולה בתעשיית הסרטים החזקה בעולם, הגיע הגיליון החדש של ה"הוליווד ריפורטר" וסיפק את ההוכחה הסופית. במהדורה המיוחדת שזכתה לשם "האיי ליסטים החדשים" ותתפרסם ב-10 באפריל, בחרו עורכי המגזין את 100 השמות החמים ביותר בתעשייה בז'אנרים השונים. בתחום האקשן מופיעה לא אחרת מאשר וונדר וומן החדשה.

"השחקנית הישראלית זינקה לרשימה כשזכתה לגלם את הדמות שתופיע לראשונה ב'באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק'", נכתב בנימוקי הבחירה. "מאז היא המשיכה לעבוד בלי הפסקה, כולל הופעה במותחנים "Triple Nine" ו"Criminal" ונמצאת בימים אלה במגעים להצטרפות לקומדיה 'Keeping Up With the Joneses'". גדות היא השחקנית היחידה ברשימה, כשלצדה ארבעה כוכבי פעולה עולים: ג'יי קורטני ("מפוצלים"), כריס המסוורת' ("ת'ור"), ליאם המסוורת' ("משחקי הרעב") וצ'רלי הנאם ("ילדי האנרכיה").

אמיליה קלארק בהוליווד ריפורטר. טוויטר, צילום מסך
המלכה אמיליה/צילום מסך, טוויטר

על שער הגיליון מתנוססת תמונתה של כוכבת "משחקי הכס", אמיליה קלארק, שתיכנס בקרוב גם לנעליה של שרה קונור בסרט החמישי בסדרת "שליחות קטלנית". קלארק, שעל פי דיווחים שונים בתעשייה תרוויח 7 מיליון דולר לעונה בסדרת הלהיט של HBO בזכות החוזה החדש שעליו חתמה בספטמבר האחרון, מובילה רשימה מבטיחה שכוללת בין היתר גם את זוכה האוסקר הטרי אדי רדמיין, שותפתו לסרט "התיאוריה של הכל" פליסיטי ג'ונס, מיילס טלר ("וויפלאש"), מרגו רובי ("הזאב מוול סטריט"), לופיטה ניונגו ("12 שנים של עבדות") וכריס פראט ("שומרי הגלקסיה").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully