וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה והיורשת: מדונה וטיילור סוויפט משתפות פעולה לראשונה בהופעה חיה

30.3.2015 / 6:16

טקס הפרסים השני של רדיו iHeart הפגיש לראשונה על הבמה את הזמרת המצליחה ביותר בעולם כיום, עם מי שעושה את זה כבר שלושה עשורים. סוויפט ליוותה בגיטרה אקוסטית את מדונה שביצעה את "Ghost Town"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגש פסגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך שני העשורים האחרונים הוכתרו אינספור מועמדות לרשת את מקומה של מלכת הפופ, אם וכאשר תחליט להעביר את הכתר הלאה. רובן החלו את הדרך בהופעה משותפת עם מדונה וכמעט כולן לא עמדו במשימה. טיילור סוויפט מסתמנת בשנים האחרונות כטוענת הרצינית ביותר לכתר, ובדרך לשם היא חצתה אתמול (ראשון) גם את משוכת המופע הראשון עם מדונה.

סוויפט ומדונה הופיעו יחד בטקס פרסי רדיו iHeart, פלטפורמת רשת מצליחה שמייצרת תחנת רדיו מותאמת אישית לטעמו של כל מאזין. זוהי הפעם השנייה בלבד שבה הטקס נערך. סוויפט התאימה את הופעתה החיצונית לזו של מדונה, כולל הגרביון השחור והרגליים החשופות, וליוותה אותה בגיטרה האקוסטית בעוד מדונה מבצעת את "Ghost Town" מתוך אלבומה החדש. בסיום הקפידה סוויפט להימנע משערוריית בריטני 2003 ונישקה את הקולגה על הלחי לפני שהשתיים ירדו מחובקות מהבמה.

אז נכון, לא זכינו לשמוע את קולה של סוויפט בהופעה המרגשת הזו, אבל זה לא אומר שהיא לא עמדה במוקד הערב. לא פחות משלושה פרסים מרכזיים נסעו הביתה עם הזמרת היפהפייה בת ה-25: מילות השיר הטובות ביותר, שיר השנה ואמנית השנה. לא מרשים מספיק? מתברר שהיה עוד תואר מרשים שנפל בחיקה של סוויפט אתמול. זה קרה כשמגזין "Fortune" פרסם את רשימת 50 המנהיגים החזקים בעולם שלו.

סוויפט הופיעה ברשימה במקום השישי הכולל והראשון לאישה כלשהי. בנימוקי הבחירה המפתיעה, שעוררה לא מעט תהיות, הסבירו מנהלי המגזין כי סוויפט "ניהלה מותג באופן שנון ומותאם לרשתות החברתיות יותר מכל מותג מצליח אחר בשנה החולפת". כמו כן ציינו במגזין את המחויבות של סוויפט למאבק למען תשלום הוגן ליוצרים ומניעת פיראטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully