וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לפחד: הצצה ראשונה לסדרת הספין אוף של "המתים המהלכים"

30.3.2015 / 8:28

רגע אחרי שידור הפרק האחרון בעונה החמישית, חשפו ברשת AMC טיזר קצרצר לקראת "Fear The Walking Dead". הסדרה תעסוק בימים הראשונים להתפרצות הוירוס שהוביל לאפוקליפסת הזומבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האור שבקצה המנהרה לא מבשר טובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל לשידור פרק סיום העונה של "המתים המהלכים" אתמול (ראשון), שיחררה רשת AMC טיזר ראשון לסדרת הספין אוף המתוכננת. הסדרה, שתזכה לשם המוזר "Fear The Walking Dead", תעסוק בתקופה שקדמה למאורעות הסדרה המקורית, תוך התמקדות בהתפרצות הווירוס המסתורי שהוביל לאפוקליפסת הזומבים. כצפוי לא ניתן ללמוד יותר מדי מהטיזר הקצרצר הזה על העלילה והגיבורים החדשים, אבל לפחות קיבלנו טעימה מהעתיד לבוא.

"המתים המהלכים" היא הסדרה הנצפית ביותר בתולדות ערוצי הכבלים בארה"ב, שיא שאותו שיפרה בעצמה מספר פעמים במהלך השנים האחרונות. השיא הנוכחי עומד על 17.3 מיליון צופים שליוו את פרק הפתיחה של העונה הנוכחית, שיא שעשוי לעמוד בסכנה כבר ביממה הקרובה, עת יתפרסמו נתוני הצפייה של הפרק האחרון שנחשב לדרמטי במיוחד.

את הפער שבין סדרת האם לסדרת הבת תמלא בחודשים הקרובים סדרת להיט אחרת של AMC, "מד מן". אחרי שבעת הפרקים האחרונים בהחלט של הדרמה התקופתית המופתית, צפויה "Fear The Walking Dead" לעלות לשידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully