וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 40: תוכנית הריאליטי החדשה שמעמידה את פלייבוי במבוכה

2.3.2015 / 6:30

היריבות במשפחת קרדשיאן עולה מדרגה: על הפרק הפעם - אפליקציות סלולריות. וגם: דיוויד הסלהוף מבטיח את הסרט הגרוע של כל הזמנים ותוכנית המציאות על חילופי זוגות מעוררת סערה. חדשות הטראש של השבוע

שכנים עם הטבות: הריאליטי שהצליח לעצבן את פלייבוי

תוכנית המציאות החדשה של רשת A&E עלתה רק השבוע, וכבר הספיקה לעורר עליה את זעמם של כמה אנשים ב"פלייבוי". "Neighbors With Benefits" עוקבת אחר חייהם של תושבי פרבר רדום באוהיו ובסוד הלוהט שלו: פעילות תוססת של חילופי זוגות. מי שמפקפקים בממד המציאותי של תוכנית הריאליטי הם צמד השדרנים מייקל והולי מ"רדיו פלייבוי", בני זוג וחובבי חילופים בעצמם, שנחלצו להגנת קהילת הסווינגרים כפי שהם מכירים אותה. בתכנית הרדיו שלהם הסבירו כי בניגוד למה שתראו בתכנית, חילופי הזוגות כמעט ולא נערכים בפומבי, והכי חשוב: לא חייבים להיראות מעולה כדי להצטרף. ובכן, הולי ומייקל, אולי לא צריך להיראות טוב כדי להיות מוזמנים למסיבת חילופים, אבל חייבים להיראות טוב כדי להופיע בטלוויזיה, שכחתם?

אהבה של אמא: סקנדל האימוץ של רוזי אודונל

רוזי אודונל נמצאת כרגע בהליך גירושין מבת זוגה לשעבר מישל ראונדס, ובמקביל נאלצת להתמודד עם אחד הפחדים הגדולים של הורה מאמץ: אמה הביולוגית של בתה טוענת שהילדה נמסרה לאימוץ שלא כדין. בראיון ל"נשיונל אינקוויירר" מספרת דיאנה מיקולי, שבעלה (כיום לשעבר) לחץ עליה למסור את הילדה לאימוץ וכי לא זכור לה שחתמה על המסמכים הנדרשים. "אם כן, הייתי תחת השפעת סמים", אמרה. "אז רוזי אודונל גנבה לך את הילדה"?, דוחק אותה המראיין לפינה. "אני מאמינה שכן", היא משיבה. אשת יחסי הציבור של אודונל, סינדי ברגר, מסרה כי הילדה, צ'לסי, כיום בת 17, אומצה כחוק וכי ההליך אושר בסוכנות האימוץ ובבית המשפט. מיקולי לא מתכוונת לוותר ומבהירה כי היא לא מעוניינת בכסף, היא רק רוצה את הילדה שלה בחזרה.

לא שחור ולבן: הצלע השלישית והמפתיעה בסכסוך בין סלאש ואקסל רוז

אחד הריבים הארוכים והמפורסמים בעולם המוזיקה הוא זה שבין אקסל רוז וחברו ללהקת גאנז אנ' רוזס, סלאש. השבוע נשפך אור חדש על הסכסוך, כשמנהל הלהקה לשעבר, דאג גולדסטין, התראיין ל"רולינג סטון" הברזילאי וחשף כי יש בו גם צלע שלישית ומפתיעה: מייקל ג'קסון. גולדסטין סיפר כי בתחילת שנות התשעים ביקש סלאש לעזוב סיבוב הופעות של הלהקה על מנת להופיע עם ג'קסון, ורוז, שעבר התעללות בידי אביו, לא מוכן היה לשמוע על העניין, לאור ההאשמות שהופנו כלפי ג'קסון באותה תקופה. גולדסטין ניסה לשכנע את סלאש להישאר, והיה מוכן גם להציע לו תשלום כפול ממה שהציע ג'קסון. להפתעתו, התמורה אותה קיבל סלאש בעבור ההופעה עם ג'קסון היתה בסך הכל טלוויזיה בעלת מסך גדול, וזה, הוא מוסיף, הרס את אקסל סופית. כי אם אתה כבר מופיע לצד אדם המואשם בהתעללות מינית בילדים, תעשה את זה בעבור תשלום הולם.

הזמר אקסל רוז, סולן להקת רובים ושושנים. Kevork Djansezian, AP
הכל בשביל טלוויזיה/AP, Kevork Djansezian

דיויד הסלהוף מבטיח: "שארקנדו 3" יהיה הסרט הכי גרוע אי פעם

הספירה לאחור לקראת האירוע הטלוויזיוני המרגש של השנה ממשיכה, ואם היינו צריכים הוכחה ש"שארקנדו 3" הולך להיות מושלם, קיבלנו אותה השבוע. הכוכב הגדול של הסרט, דיויד הסלהוף, שיגלם בסרט את אביו של איאן זירינג, הנחית פצצה בראיון להאפינגטון פוסט: "זה הסרט הכי גרוע שאי פעם תראה". תודה, הוף, באמת שלא היינו צריכים יותר מזה.

דיוויד הסלהוף. youtube, צילום מסך
דיוויד הסלהוף/צילום מסך, youtube

בואו לפגוש אותי: קים קרדשיאן מפתה את משתמשי האפליקציה שלה

קים קרדשיאן מעלה הילוך ביריבות המשפחתית הבריאה -לפחות עבורנו - בינה ובין אחיותיה למחצה קיילי וקנדל. לאחר שהאחרונות השיקו אפליקציה מתחרה למשחק המצליח והממכר שלה, קים אולי נלחצה במקצת והחליטה לפתות את שחקני "קרדשיאן הוליווד" בהזדמנות לפגישה אישית איתה. כל מי ששיחק פעם במשחק יודע עד כמה מרגשת שיחת טלפון וירטואלית ממנה, כך שמהלך המאפשר לפגוש בה במציאות עשוי להתברר כהברקה. המדור מבקש לאחל הצלחה לכל הצדדים.

לפרד דרסט מלימפ ביזקיט ממש חשוב שתדעו שהוא לא רוברט דרסט מ"הג'ינקס"

הפאדיחה התקשורתית של התקופה שייכת לסוכנות הידיעות AP שבלבלה בין החשוד ברצח רוברט דרסט, העומד במרכז הלהיט הדוקומנטרי "הג'ינקס", ובין פרד דרסט, סולן לימפ ביזקיט העומד במרכזו של שום דבר, בעצם. לכן הוא טרח להבהיר באמצעות תמונה באינסטגרם שהוא לא רוברט, ועל הדרך גם להזכיר לנו כמה אנחנו שונאים את לימפ ביזקיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully