וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויניל שיקבור את כולנו: "פרחי שמש" עושה כבוד לליאור ייני, אושיק לוי ואינפקציה

31.3.2015 / 14:06

לא רק שהויניל חי, הוא עוד עלול לקבור את כולנו: הכירו את הלייבל הישראלי "פרחי שמש" שמוציא מחדש אלבומים ישראליים על גבי תקליטים, מתוך מטרה להנגיש אותם לכולם ולא רק לאספנים. צפו בהמלצה יומית, שוקו וינילית

צילום מסך

שלום לכם שועלי תרבות!

היום (שלישי) בפינה נדבר על "פרחי שמש", לייבל ישראלי חדש, קטן ומקסים שקם לו מבלי שאולי שמתם לב, אבל מאוד כדאי לכם. מאחורי "פרחי שמש" עומדים עמית כהן ורוני כהן, שהחליטו להקים חברת תקליטים שמתמחה בהדפסה מחודשת של אלבומים ישראליים על גבי תקליטי ויניל, תוך דגש על שחזור הצליל והעטיפה המקוריים של התקליטים ומתן כבוד ליצירה כפי שהיתה כשיצאה לראשונה, בכדי להגיש אותה מחדש לקהל.

ההוצאה המחודשת הראשונה של "פרחי שמש" היא התקליטון הפרחוני של ליאור ייני. ייני היה אחד מגדולי הזמר העברי של שנות השישים ועדיין מרטיט לבבות רבים על קולו הערב. את מילות שני השירים שבתקליטון המדובר כתבה אביבה, אישתו של ייני, אביבה והיא גם זו שעיצבה את עטיפת התקליטון הייחודית שכללה פרחים מיובשים שהודבקו על כל עטיפה ועברו תהליך למינציה. תהליך זה שוחזר גם במהדורה החדשה כמו שאפשר לראות, ואם זה היה נשמע לכם מגניב חכו שתשמעו על ההוצאות הבאות של "פרחי שמש" - האלבום הראשון של להקת אינפקציה שיצא לראשונה בשנת 2000, וכעת יודפס לראשונה על גבי תקליט, וכן התקליטון הראשון של אושיק לוי. כדי להישאר מעודכנים (כי אין לדעת מתי פרחי שמש יוציאו את האלבום האהוב עליכם בויניל), מומלץ לחבב את עמוד הפייסבוק הרשמי שלהם ולשים עין.

"התקליטון הפרחוני של ליאור ייני חשוב לנו במיוחד מאחר ואנו רואים בפרחי שמש של 2015 המשך ישיר לפעילותו של ייני בתחום ההדפסה העצמאית בשנות השבעים", אומרים אנשי "פרחי שמש" לוואלה! תרבות.

צד א בתקליטון של ליאור ייני:

"אחת המטרות הבסיסיות שלנו היא להפוך את התקליטים שאנו מדפיסים לנגישים ככל האפשר, הן מבחינת כמות והן מבחינת מחיר. לעתים נושא ההדפסות המחודשות של תקליטים עובר מהר מאוד לדיון סביב הדפסות של 'מהדורות מוגבלות' או 'מהדורות בוטיק' לאספנים בלבד, והמחירים הרבה פעמים בהתאם. בפרחי שמש, זה המטרה שלנו הפוכה לחלוטין.

"אנחנו מאמינים שהתקליטים שאנחנו מוציאים הם תקליטים אדירים והיינו רוצים שכל העולם ישמע ויכיר אותם. אנחנו מדפיסים אותם מחדש על מנת שיותר אנשים יוכלו להגיע אליהם, לשמוע את המוזיקה ולרכוש אותה בפורמט פיזי במחיר ידידותי".

"פרחי שמש הוא לייבל של שני אנשים ואנחנו מממנים את הכל בעצמנו. המימון העצמאי הוא לא רק הכרח, אלא גם עקרון. אנחנו מאמינים שכשאנחנו שמים בעצמנו את הכסף ולוקחים על עצמנו את האחריות על ההוצאות (מבלי להיעזר בגוף כזה או אחר או בפרויקט מימון נוסח הדסטארט), אנו זוכים לעצמאות מלאה בנוגע לדרך בה אנו רוצים להוציא את המוצר באופן שיענה באופן המקסימלי לדרישותינו ולדרישות האמנים - אליהם אנו מקפידים לפנות בראש ובראשונה".


את התקליטונים של פרחי שמש ניתן להשיג בחנויות דיסק סנטר, ספיינל טאפ, ביטניק, השריטה, וחור בשחור. בקרוב יקום גם אתר רשמי ואם מאוד חשוב לכם לשלוח להם מייל תוכלו לעשות זאת בכתובת הבאה: sunflowersrec@gmail.com.

כאמור, מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק של "פרחי שמש" לגבי הוצאות עתידיות ושתהיה האזנה נעימה!

אוהבים פרחים של שמש? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully