וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אף אחד לא רואה אותן: שלישיית הדוגמניות המזמרות שמשגעת את הרשת

1.4.2015 / 16:01

תופעת יוטיוב חדשה מאיימת לגרום לכולנו להיכנס לרכב ולשיר במלוא גרון. כשהשלישייה מגיעה ל"Wrecking Ball" של מיילי סיירוס הולך אפילו רחוק יותר מקודמיו

צילום מסך

קוראים להן שיי-לי שקלפורד, לאנה קינגטון ומדיסון לויד, וביחד הן יוצרות את הטריו שמייצג הכי טוב איך אנחנו נראים כשנראה לנו שאף אחד לא מסתכל. הופעת הבכורה שלהן התרחשה כבר בדצמברף, אז הן באמת שברו את האינטרנט עם ביצוע שבו צפו 18 מיליון גולשים. עכשיו יש סיכוי שזה יקרה שוב.

הקונספט של שלושת הדוגמניות היפיפיות פשוט: הן מבצעות שורה של להיטים קלאסיים בשילוב כוריאוגרפיה חמודה, תוך כדי שהן ישובות בתוך רכב. אחרי "Bohemian Raphsody" של קווין ו"Baby Got Back" של סר מיקס אלוט, עלה אתמול (שלישי) מאש-אפ חדש של שלל להיטים, כולל "Wrecking Ball" של מיילי סיירוס. בין היתר כולל השיר גם קטע שבו השלושה נראות שרות בעירום, או לפחות כך התכוונו שם שנחשוב.

"לא היה לנו מושג שזה יצליח כל כך, זה פשוט נפלא", סיפרה שיי-לי שקלפורד. "העובדה שאנשים מכל העולם כותבים לנו ... אני לא חושבת שיש מדינה או יבשת שממנה לא הגיעה תגובה כלשהי שאומרת: 'אנחנו אוהבים אתכן'". גם אנחנו שיי-לי, גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully