וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו לה ת'חדר: צפו בריהאנה מסתערת על ג'ימי קימל באישון לילה

2.4.2015 / 10:12

הזמרת התגנבה בליל האחד באפריל אל ביתו של המנחה בלוס אנג'לס, בסיועה של אשתו. כשהגיעה לחדרו השליכה עליו שטרות, האירה על פניו בפנס ודרשה לדעת, בדיוק כמו יאיר לפיד: איפה הכסף?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הכסף?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד באפריל נגמר רשמית ואפשר להפסיק להטיל בספק כל ידיעה חדשותית שאתם קוראים. בארה"ב לעומת זאת יום המתיחות נמשך עוד מספר שעות אחרינו, מה שמשאיר מקום לעוד מתיחה אחת מוצלחת במיוחד. זה קרה דווקא לג'ימי קימל, מי שרגיל למתוח מפורסמים אחרים לאורך השנים, שנפל הפעם קורבן לגובת חובות נחושה מברבדוס.

צוות התוכנית היומית של קימל תיאם את המתיחה עם אשתו ואחת מהתסריטאיות הראשיות של התוכנית, מולי מקנירני. ריהאנה, מחוזקת בצוות צילום וזמרות מלוות, הגיעה לביתו של קימל בלוס אנג'לס בשעת לילה מאוחרת. מקנירני פתחה עבורם את הדלת והגניבה אותם אל חדרו של המנחה הישן, שזכה להשקמה מבהילה במיוחד לצילילי "Bitch, Better Have My Money", השיר החדש של ריהאנה.

ריהאנה לא הסתפקה רק במילים, אלא השליכה שטרות כסף על המיטה, זרקה כריות על קימל המבוהל ואפילו האירה בפנס אדום אל תוך עיניו. מעבר לבהלה, קימל היה מוטרד שנתפס גם עם מתקן לשיניים עמו הוא נוהג לישון. בסופה של המתיחה וכשהוא כבר מודע יותר למתרחש, נפרדו השניים בחיבוק. ועדיין, אנחנו מקווים שלא נהיה חייבים כסף לריהאנה בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully