וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מלמדים ילדים לחשוב חיובי? לשרון בלוך וספרי "רקסי" הפתרונים

את שרון בלוך הכרנו דרך סיפור חייה המרגש שנחשף ב"עובדה", וכעת תכוננו להכירה מזווית אחרת: ספרי "רקסי" לילדים שכתבה מחנכים לחשיבה חיובית כבר מגיל גן. צפו בהמלצה היומית

צילום מסך

הי שועלי תרבות!

אם הגעתם לסוף השבוע הזה רצוצים מעבודה ושחוקים מניקיונות, בואו תעשו רגע סטופ ונסו לזרום איתי פה על חשיבה חיובית. אל חשש, זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע ועל אחת כמה וכמה אחרי שמגלים את ספרי הילדים על "רקסי" שכתבה שרון בלוך.

אם שמה של בלוך מוכר לכם - כנראה שזה לא במקרה. רק נזכיר סיפור כי חייה המרגש של בלוך נחשף בסדרת התחקירים "עובדה" לאחר שרוני קובן ליווה אותה במשך חצי שנה מחייה. בלוך, מנהלת גן ילדים מחדרה וקוצ'רית אישית של ילדים, אימצה את הפעוט רם שהיה אח לבתה בת ה-10.

למרבה הצער, הפחד הכי גדול שלה כאמא התגשם כאשר סבתו הביולוגית של רם, שחיה באוסטרליה, דרשה חזקה על הילד ובפרידה קורעת לב הוא אכן הוטס ליבשת אחרת.

עם זאת, דווקא מתוך הדרמה האנושית הכמעט בלתי אפשרית הזאת, מה שבלוך חוותה כתהום של כאב, היא כתב את ספרי "רקסי", המציעים גישה חיובית כדרך חיים ומלמדים ילדים לאמץ חשיבה כזאת כבר מגיל צעיר. מטרת הסיפורים של רקסי היא יצירת חיבור לתודעה קצת אחרת, לקיחת אחריות ויצירת "האני"- חשיבה חיובית, העצמה אישית, הדגשת "היש" ולא את מה שאין, התמודדות עם רגשות שליליים ועוד כל מיני דברים שמומלץ לחשוף לילדים כבר בגיל צעיר, כדי לעצב להם תודעה משמעותית לחיים. בקיצור, יש ערכים שתמיד יהיו רלוונטים, בכל גיל, באשר הוא. שתהיה קריאה מהנה.


ספרי רקסי, שמחה כדרך חיים, שרון בלוך, 48 ש"ח

לפרטים נוספים ורכישת הספר כנסו לעמוד הפייסבוק של שרון בלוך


אהבתם את הסיפור של רקסי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully