וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנים אחרי: צעירי תל אביב שרים שוב "לא כולל שירות". צפו

6.4.2015 / 0:00

מדוע חצי מצעירי תל אביב לא היו מתל אביב? איזה תסריט ראוי לפרק איחוד של "לא כולל שירות"? למה טל מוסרי מבואס שלא הצמידו ללהקה פסיכולוג? פגשנו את כוכבי העבר, 25 שנה אחרי, בהקלטה מחודשת של השיר "לא כולל שירות". צפו

לא כולל שירות/כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

כמעט 25 שנה לאחר בכורת הפרק הראשון מהעונה הראשונה של סדרת הנוער הבלתי נשכחת "לא כולל שירות" בערוץ הראשון (ששודר באוגוסט 1990), התקיים בשבוע שעבר איחוד חלקי בין חברי להקת "צעירי תל אביב" בהשתתפות טל מוסרי, סער פיין, שיר גוטליב, תומר גוטליב, טל זייברג וניר גבע. כוכבי העבר שהמציאו מחדש את המונח "אובר אקטינג" התכנסו ביוזמת מחלקת הילדים והנוער של הערוץ ה-1 לצורך הקלטה מחודשת של שיר פתיחת הסדרה בה הם כיכבו.

האיחודון של צעירי תל אביב התקיים באולפן שנמצא דווקא בפתח תקווה, מה שהזכיר לי סנסציה מימי השיא של הלהקה. לפני יותר מ-20 שנים, שימשתי ככתב נוער בעיתון ראש 1 וחשפתי שכמחצית מחברי "צעירי תל אביב" הם בכלל לא מתל אביב. 5 מתוך 12 חברי להקת הנוער הרשמית של תל אביב, היו למעשה תושבי פתח תקווה (תומר גוטליב), אשדוד (אביבית צמח), גבעתיים (סער פין ואיריס קליין) ואפילו דימונה (אסף פריינטא). זאת למרות שבהזמנות לבחינות הקבלה ללהקה נכתב מפורשות שהן מיועדות רק לנערים ונערות "תושבי תל אביב יפו". ועכשיו, אני מבקש מחברי הלהקה לתת את הדין על כך מבלי להחיל את חוק ההתיישנות. "זה נושא לועדת חקירה", אומר טל מוסרי, "היית בסך הכל צריך להביא טופס ארנונה. אז אחד הביא את הארנונה של הסבתא. אין לי ספק שכמה וכמה התפלחו, והם לא שילמו ארנונה בעיר תל אביב".

"כל החיים אני נושא את האשמה עליי", אומר תומר גוטליב תושב פתח תקווה, "יום אחד אני אצטרך לשלם על זה". אחרי שהתברר שמחצית מצעירי תל אביב לא היו מתל אביב, ומאחר וכיום הם כבר לא צעירים, בדקתי איתם האם צעירי תל אביב הפכו לזקני צפת? שיר גוטליב התעצבנה מהשאלה. עוד בדקנו בפגישה עם כוכבי העבר ההם: איזה תסריט אפשרי יכול להיכתב לו היה מתקיים פרק איחוד של "לא כולל שירות" בשנת 2015? למה טל מוסרי מבואס מכך שלא הצמידו ללהקה פסיכולוג? ומי לדעת שיר גוטליב התבגרה טוב יותר – היא או קלי מבוורלי הילס 90210?

שיר הפתיחה של "לא כולל שירות" הוקלט לתוכנית "איזו דרמה!" שתשודר ביום העצמאות בערוץ הראשון בהפקת מחלקת הילדים והנוער של הערוץ. במסגרת המשדר ייבחר שיר סדרת הנוער האהוב ביותר של סדרות הנעורים. ניתן להצביע לשיר האהוב בדף הפייסבוק של רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully