וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינה דוברב, כוכבת "יומני הערפד", הודיעה כי היא עוזבת את הסדרה

7.4.2015 / 7:51

תושבי מיסטיק פולס ייאלצו להיפרד בקרוב מאחת הדמויות העיקריות שמאכלסת את העיירה הקטנה: נינה דוברב, הלא היא אלנה גילברט, הודיעה כי תפרוש מ"יומני הערפד" בתום עונתה השישית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינינו, ברגע שהם הרגו את קת'רין, אלנה היתה מיותרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נינה דוברב תקעה יתד בגופת אחת הדמויות המוכרות בעולם הערפדים: אלנה גילברט. דוברב, כוכבת הסדרה "יומני הערפד", הודיעה כי תפרוש מהסדרה בתום עונתה השישית בחודש הבא. בשלב זה לא ברור האם דמותה של דוברב תיהרג.

"תמיד ידעתי שאני רוצה שסיפורה של אלנה יימשך שש עונות ובשש השנים האלה חוויתי הרפתקאות שיספיקו לחיים שלמים. הייתי אנושית, ערפדה, דופלגנגר שמעמידה פני אנושית, אנושית שמעמידה פני דופלגנגר. נחטפתי, נהרגתי, הוחזרתי לחיים, עוניתי, קוללתי, גופי נחטף בידי ישויות ויש עוד הרבה מה לספר לפני שהעונה תסתיים...", כתבה דוברב למעריציה.

ג'ולי פלק, מפיקת הסדרה, מסרה לתקשורת: "אחרי למעלה משש עונות, חברי הקאסט של 'יומני הערפד' הגיעו לקירבה שאף אחד מאיתנו לא צפה... נתגעגע לנינה ולארבע מאות הדמויות שגילמה אבל אנו מסתכלים קדימה לעבר האתגר המטורף והמרגש של סיפור סיפורם של האחים לבית סלווטורה ושל הקאסט האהוב והמוכשר שלנו". פלק חשפה גם כי מייקל טרבינו, המגלם את טיילר לוקווד, לא יהיה חלק מהקאסט הקבוע בעונה הבאה.

"יומני הערפד", המבוססת על סדרת ספרים אותו השם, מגוללת את סיפורם של בני אדם, ערפדים, אנשי זאב ושאר ישויות המתגוררים בעיירה מיסטיק פולס. מרכז העלילה סבב סביב משולש האהבה בין אלנה גילברט לאחים סטפן ודיימון סלווטורה (פול ווסלי ואיאן סומרהולדר בהתאמה). "יומני הערפד" נחשבת לאחת הסדרות המצליחות של רשת CW ובתחילת השנה חודשה לעונה שביעית שאליה, כאמור, דוברב לא תחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully