וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 41: תמונות העירום של פמלה אנדרסון שוב מעוררות סערה

8.4.2015 / 0:00

נישואיה הרביעיים של אנדרסון מסתיימים אף הם בפיצוץ וחשש להפצת תמונות אינטימיות. וגם: הכוכב של "הסטירה" נעצר בגין אלימות, ומוזיאון מאדאם טוסו מתייחד עם אבלן של מעריצות וואן דיירקשן. חדשות הטראש של שבוע

גט - המשפט של פמלה אנדרסון

פמלה אנדרסון נמצאת בימים אלו בעיצומו של מאבק גירושים מכוער מבעלה, שחקן הפוקר, הקולגה של פאריס הילטון לקלטת הסקס "לילה אחד בפאריס", ובקיצור הגבר לעניין, ריק סלומון. סתם, הוא חתיכת חלאה, אם לשפוט לפי דבריה של השחקנית השבוע בבית המשפט. כשהיא מלווה בשני שומרי ראש ונהג צמוד, הגישה אנדרסון בקשה לצו הרחקה נגד סלומון, בעקבות חשש שקיים, לטענתה, לבטחונם שלה ושל ילדיה. לעיתונאים שחיכו בחוץ היא סיפרה כי סלומון צילם תמונות עירום שלה בלא ידיעתה ושלח למכרים משותפים, וכי לאחר שהסתפרה שמר קווצה משיערה בכספת. ומה ש לסלומון עצמו לומר? הוא בינתיים מתעלם מהזימונים שנשלחו לו על-ידי בית המשפט. בקיצור, "דעי את מקומך, אישה".

פמלה אנדרסון, ריק סלומון. GettyImages
"גבר לעניין". אנדרסון עם ריק סלומון/GettyImages

שעווה זה כואב: ב"מאדאם טוסו" מוכנים למעריצות בוכיות של זאין מאליק

פרישתו המפתיעה של זאין מאליק מוואן דיירקשן גרמה להתפרצות של אמוציות בקרב בני נוער ברחבי העולם, וגופים שונים נרתמו על מנת להקל במקצת על הכאב. אחד מהם הוא מוזיאון השעווה "מאדאם טוסו" בלונדון, שהזמין משלוח של 150 חפיסות טישו והקצה דיילים שיעמדו ליד פסליהם של חברי הלהקה ויעניקו ממחטה לכל מי שרק יחפוץ באחת. למען האמת, זה לא נשמע מספיק. עבור דירקשניות ודירקשנים כדאי לאגור קצת ממחטות, גאזות, ולהציב שם מגיש עזרה ראשונה.

וואן דיירקשן. GettyImages
שמישהו יצייר להם דמעות. הפסלים של "וואן דיירקשן"/GettyImages

דוקטור, תציל אותו: אחיה של מינדי קיילינג התקבל ללימודי רפואה לאחר שהתחזה לשחור

בקומדיה המצליחה שלה "פרויקט מינדי" מגלמת מינדי קיילינג רופאה גיניקולוגית, אך מסתבר שבמציאות דווקא אחיה הוא זה שמצא את עצמו בדרך ללימודי רפואה. ויג'יי צ'וקלינגאם כתב ופרסם ספר בשם "כמעט שחור", שם הוא מספר איך התחזה לשחור כשהגיש מועמדויות לבתי ספר לרפואה, על מנת לנצל את מדיניות האפליה המתקנת הקיימת במוסדות אמריקאיים להשכלה גבוהה. צ'וקלינגהם התקבל אמנם, אבל בסופו של דבר נשר מהלימודים ופנה לקריירה במה שהוא כנראה טוב בו באמת: כתיבת קורות חיים, והוא אף מתגאה בהיותו "הטוב ביותר בחוף המערבי". נשמע בדיוק כמו משהו שרישי להירי היה עושה.

אח של מינדי קיילינג. פייסבוק, צילום מסך
שחורים שווים יותר/צילום מסך, פייסבוק

אי אפשר להמציא את זה: כוכב "הסטירה" נעצר בחשד לאלימות במשפחה

לפעמים יש אייטמים שפשוט כותבים את עצמם. כמו למשל זה על מייקל נורי, המככב בעיבוד האמריקני של הסדרה "הסטירה", דרמה המתחילה בסטירה שחוטף ילד מאביו של ילד אחר. כעת מסתבר שנורי נעצר בעבר בחשד לאלימות במשפחה, לאחר שהואשם בתקיפת מי שהיתה בת זוגו. ההאשמות נגדו בוטלו בסופו של דבר, אבל קשה שלא להעריך את האירוניה.

מייקל נורי. GettyImages
מבוסס על אירועים אמיתיים. מייקל נורי/GettyImages

סי יו לייטר, אליגייטור: התנין של מייקל ג'קסון נספה בשריפה

הטרגדיות לא מפסיקות לרדוף את משפחת ג'קסון. בתו פאריס רק שבה לאחרונה הביתה מהפנימייה אליה נשלחה לאחר ניסיון ההתאבדות המתוקשר, ובני המשפחה כבר נאלצים להתמודד עם אובדן: מותו של תנין שהיה שייך למייקל המנוח, ונספה בשריפה בגן החיות בו התגורר. לאחר סגירת חוות "נוורלנד" נקנו כמה מהזוחלים של ג'קסון והועברו לגן חיות באוקלהומה. בשבוע שעבר שריפה כילתה את המקום וגרמה למותם של שמונה תנינים, אחד מהם היה שייך בעבר למלך הפופ. כולנו תקווה שהוא יהיה חבר של מייקל שם למעלה.

מייקל ג'קסון, 1987. GettyImages
עולם החי מרכין ראש/GettyImages

לא כולם אוהבים את לוסי: מאבק להשמדת פסל קריפי של לוסיל בול

העיירה הניו-יורקית סלורון קיבלה לאחרונה פסל בדמותה של בת העיר המפורסמת ביותר, לוסיל בול. הפסל הצליח לעצבן לא מעט אנשים בגלל שהוא, אם לנסח זאת בעדינות, מפחיד ממש. כנהוג במקרים מעצבנים, התארגנו המעריצים הכעוסים בעמוד פייסבוק שמטרתו להיפטר מהפסל. המחאה הספונטנית הזאת הגיעה עד לדייב פולין, האמן שיצר אותו. פולין שיגר מכתב התנצלות להוליווד ריפורטר בו כתב: "אני לוקח אחריות מלאה על לוסי המפחידה, זאת ממש לא היתה הכוונה שלי לפגוע בזכרה". התנצלויות זה טוב, אבל נכון לכתיבת שורות אלה הפסל עדיין עומד.

לוסיל בול. AP
לוסיל, מה עשו לך?/AP

דוגי סטייל: שוטר מצטלם עם סנופ דוג ומסתבך

כולנו משתדלים להסוות את הפעילויות שלנו מהבוסים בעבודה, אבל לא תמיד זה מצליח. נגיד, אם סנופ דוג בעצמו מעלה תמונה שלך לאינסטגרם. זה מה שקרה לשוטר טקסני בשם בילי ספירס, שהצטלם עם הראפר במהלך פסטיבל מוזיקה. התמונה הזו גרמה לממונים עליו להשעות את ספירס מעבודתו ולשלוח אותו לייעוץ, כי מדיניות המחלקה אוסרת על צילום עם "עבריין ידוע". לא נורא, עדיין שווה את זה.

סנופ דוג. אינסטגרם, צילום מסך
עם העבריינים שליייי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully