וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ון טרבולטה מגיב על הסרט שהוציא אותו מהארון

7.4.2015 / 21:03

"אני כל כך שמח עם התנסות הסיינטולוגיה שלי בארבעים השנים האחרונות", אמר השחקן, "כך שבאמת אין לי שום דבר להגיד שישפוך אור על סרט תיעודי כל כך שלילי"

"Going Clear", סרטה מעורר ההדים של רשת HBO על הסיינטולוגיה, כבר זכה ללא מעט תגובות מצד ידוענים המשויכים לכת מאז ששודר בשבוע שעבר בארה"ב. הסרט התיעודי בחן מקרוב את הכנסייה הסיינטולוגית ואת כמה ממאמיניה הבולטים ביותר, דוגמת טום קרוז וג'ון טרבולטה. במקרה של האחרון הסרט אף טען שהכנסייה סחטה אותו בשל היותו הומו בארון ואילצה אותו להיות חלק משורותיה. כעת טרבולטה מגיב על הסרט, אף כי לדבריו לא צפה בו וגם אינו מעוניין לעשות זאת.

"לא חוויתי שום דבר ממה שהשמועות טענו, אז למה שאומר משהו שלא היה נכון מבחינתי?", אמר השחקן בראיון טלפוני ל'טמפה ביי טיימס'. "זה לא יהיה הגיוני, וכך גם לא לטום (קרוז), אני משער [...]. מדובר במוצר של אנשים שהתאכזבו מהחוויות שלהם עם הסיינטולוגיה, אבל מבחינתי הכנסייה הייתה מעולה".

"אני כל כך שמח עם התנסות הסיינטולוגיה שלי בארבעים השנים האחרונות", המשיך טרבולטה, "כך שבאמת אין לי שום דבר להגיד שישפוך אור על סרט תיעודי כל כך שלילי. עברתי סערות שכל כך קשה להתגבר עליהן, והסיינטולוגיה הייתה כה יפה עבורי עד שאני לא יכול לדמיין תקיפה עליה". השחקן אף הוסיף שאילולא הכנסייה, לא היה מסוגל להתגבר על מות בנו, שמת ב-2009 בהתקף פרכוסים במהלך חופשה.

צפו בריאיון עמו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully