וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "מהיר ועצבני 7" לא מפסיק לשבור שיאים

12.4.2015 / 7:06

האולפנים הגדולים חששו מתחרות ופינו את הדרך לסרט השביעי בסדרת הסרטים המצליחה השבוע. התוצאה היא עוד שורה של הישגים מרשימים מאד בקופות

יח"צ - חד פעמי

אף אחד לא רוצה להידרס על ידי מהיר ועצבני, וזו בדיוק הסיבה שבגללה השבוע הנוכחי היה שומם למדי: סרטים חדשים משמעותיים לא יצאו לאקרנים בארצות הברית. ובצדק, מתברר. אחרי פתיחת ענק בשבוע שעבר (147 מיליון דולר), ל"מהיר ועצבני 7" לא היה שום קושי לשמור על המקום הראשון. בסוף השבוע הזה הוא הכניס כ-59 מיליון דולר, והמשיך במסע על גבי טבלאות השיאים: הירידה של הסרט מאז השבוע הראשון שלו אמנם תלולה – 64% - אבל היא למעשה נמוכה יותר מהירידות המקבילות של הסרטים הקודמים בסדרה. משמעות הדבר היא שבתוך עשרה ימים בלבד, "מהיר ועצבני 7" כבר הגיע להכנסות כוללות של כ-250 מיליון דולר בארצות הברית, ובכך עקף את הכנסותיו הכוללות של הסרט הקודם בסדרה (238 מיליון דולר) והפך לסרט המצליח ביותר בתולדות סדרת "מהיר ועצבני". האם קיימת סדרת סרטים אחרת כלשהי בתולדות הקולנוע ששוברת את השיאים של עצמה בכל סרט מחדש, עד לסרט השביעי? ספק.

"מהיר ועצבני 7" הגיע לקו ה-200 מיליון דולר בתוך שמונה ימים בלבד; הוא מצטרף למועדון מצומצם של סרטים שעשו זאת (יש 15 כאלה). הדרך שלו ל-300 מיליון ואף למעלה מזה סלולה. בכל העולם, הכנסות הסרט עברו כבר את החצי מיליארד דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא באמת מתחרים. "האישה בזהב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרט לסרט הזה, שום דבר בטבלה לא היה מהיר או עצבני במיוחד. הסרט החדש המצליח של השבוע הוא "The Longest Ride", האחרון בשרשרת הבלתי נגמרת של עיבודים לספריו של ניקולס ספארקס, הכניס כ-13 מיליון דולר (שיפור לעומת "הטוב שבי", סרט ספארקס הקודם, שפתח עם 10 מיליון דולר) והגיע למקום השלישי, מאחורי "בית".

"האישה בזהב", הדרמה המבוססת-סיפור-אמיתי עם הלן מירן וריאן ריינולדס, היה כבר בהפצה מצומצמת בארצות הברית. השבוע הפצתו הורחבה והוא הכניס כ-6 מיליון דולר. דבר דומה קרה לשני סרטים "קטנים" – "דני קולינס" ו"כשנהיה צעירים", שהכניסו כל אחד רק קצת יותר ממיליון דולר, אבל החולשה הכללית של הטבלה גרמה לכך שזה הספיק כדי להיכנס לעשיריה הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully