וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הביקוש: הופעה נוספת ללהקת אלט ג'יי בישראל

14.4.2015 / 11:20

אחרי שהכרטיסים להופעה של אלט ג'יי אזלו תוך יממה, נפתחת הופעה שנייה למחרת. הלהקה האנגלית, זוכת פרס מרקורי על אלבומה הראשון, מגיעה להופעות לקידום אלבומו השני, "This Is All Yours"

הלהקה הבריטית אלט ג'יי תערוך הופעה שנייה בישראל. לאחר שהכרטיסים להופעה הראשונה ב-23 באוגוסט אמפי רעננה אזלו תוך יממה, נפתחת הופעה שנייה באותו מתחם יום למחרת, 24 באוגוסט. ניתן להזמין כרטיסים כאן.

כל ניסיון לתחום את הספרה המוזיקלית של אלט ג'יי בז'אנר מועד להיכשל. איפשהו בין אלקטרו-פופ, פולק פסיכדלי, מקצבים אפריקאיים, ביטים, פוסט דאב-סטפ ורוקנרול ממוקמת הלהקה, שלאחר שלוש שנות פעילות עמוסה חגגה בינואר את הופעתה הגדולה ביותר עד כה, אל מול 27 אלף מעריצים ב-O2 Arena בלונדון והופעה סולד אאוט בטיימס סקוור בניו יורק.

על אלבום הבכורה שלהם מ-2012, "An Awesome Wave", שזכה בפרס המרקורי (והיה מועמד לשלושה פרסי בריט), נאמר שהוא "מלהטט בין כל רעיון, ז'אנר והשפעה שאפשר למנות תחת המטרייה של מוזיקת גיטרות, אך לעולם אינו מותיר אותך חסר התמצאות. במקום, אתה ניצב אל מול אוסף נהיר ונגיש של שירי פופ יפהפיים".

האלבום השני, "This Is All Yours" הפך את החבורה בריטית לסנסציה בינלאומית חד משמעית. בין הזמנה בטוויטר להופיע בביתו של ארון פול מ"שובר שורות", עקיצות של נואל גלאגר מאואזיס על השפם המפוקפק של הקלידן וספוט הופעה ראשית בכל פסטיבלי המוזיקה החשובים - אלט ג'יי ביצעו את המעבר מאחת ההבטחות הגדולות של עולם הפופ והרוק, הישר אל לב המיינסטריים. לא דרך התרפסות, אלא פיתוח יסודי ועיקש של סאונד ודרך מוזיקלית.

על הופעתם של אלט-ג'יי בתל-אביב אמונה חברת נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרובות של MØ, טווין שאדו, אריאל פינק, מק דמארקו ופרפיום ג'ניוס.

מחיר במכירה מוקדמת: 229 ש"ח באתר איבנטים.
מחיר מלא: 279 ש"ח.

עדכון אחרון: שישי, 17 באפריל, 11:00

  • עוד באותו נושא:
  • אלט ג'יי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully