וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 42: המשבר המשפחתי של משפחת קרדשיאן

17.4.2015 / 7:05

בזמן שקים וקניה ביקרו בארץ הקודש, קורטני המשיכה לספק את הדרמה בבית בלוס אנג'לס. וגם: התמונה שתטריל את כל החברים שלכם למשרד והרכש המפתיע של הילרי קלינטון. חדשות הטראש של השבוע

תמרור אזהרה: קורטני קרדשיאן שוכרת בלש פרטי שיעקוב אחרי סקוט דיסיק

בזמן שהאחיות קים וקלואי קרדשיאן עושות את ירושלים ביחד עם קניה, נורי הקטנה וניר ברקת, קורטני נשארה בלוס אנג'לס להתמודד עם כמה בעיות בבית. השבועון Life&Style מדווח כי קורטני שכרה את שירותיו של בלש פרטי שיעקוב אחרי בן זוגה הפרובלמטי, סקוט דיסיק. כזכור, דיסיק חזר לאחרונה מקוסטה ריקה, שם בילה כמה ימים במכון גמילה, זאת לאחר תקופה ארוכה שהבריז ממפגשי מעריצים והופעות בתשלום לטובת בילויים. קורטני חוששת כנראה שדיסיק יחזור לאורח חייו הקודם ולכן פנתה לפתרון שמציל כל מערכת יחסים. אולי עכשיו, כשכולם יודעים, הם ייאלצו לעשות את מה שכולנו כל כך מפחדים ממנו ופשוט לדבר על מערכת היחסים שלהם.

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
שלא ישתה לה שם חשיש. קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק/GettyImages

לא הולם: איך הגיע כוכב הפורנו להזמנה לאירוע משרדי?

כולנו מכירים את המיילים שנשלחים בתפוצה משרדית, אלו שהופכים במקרים רבים מדי לשרשרת של תגובות מעייפת ולא-מצחיקה. לכן הופתע אחד הגולשים באתר Reddit לקבל ממחלקת משאבי האנוש בעבודה שלו הזמנה לבילוי משרדי, שעליה מתנוססת תמונה של לא אחר מאייקון הפורנוגרפיה רון ג'רמי. לעובדת התמימה ששלחה את ההזמנה לא היה מושג מי הבחור שבתמונה, שנשלפה, ככל הנראה, מגלריית הקליפארט של מיקרוסופט. החברים ב- Reddit סיפרו לגולש המופתע שמדובר בתמונה שהוחבאה, כנראה כבדיחה, בגלריית התמונות של יישומי אופיס. חפשו בעצמכם Hawaiian Shirt בוורד ותוכלו גם אתם להטריל את החברים במשרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חג אביב שמח!/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאכלי אבק, אמיליה מזרחי: השם הציוני שבחרה ג'יל דאגר לבנה

קים קרדשיאן וקניה ווסט הם לא היחידים שעשו לנו כבוד השבוע, גם ג'יל דאגר ובעלה, דרק דילארד, ביקשו למסור ד"ש לארץ הקודש. דילארד ודאגר, הרביעית מבין ילדי "19 ילדים והיד עוד נטויה", הביאו השבוע לעולם את ילדם הראשון וקראו לו בשם הלא צפוי ישראל דוד. דאגר הושפעה עמוקות מביקור שערכה עם משפחתה בארץ לפני שנים אחדות, והחליטה להנציח את התחושות באמצעות השם שבחרה לבנה. אם זה לא מספיק, האב הצעיר דילארד הביע את תמיכתו גם באמצעות חולצה עם הכיתוב "צה"ל" שלבש. עם חברים כאלה, מי צריך את אובמה.

ג'יל דאגר. אינסטגרם, צילום מסך
ידידות בלתי מעורערת/צילום מסך, אינסטגרם

מדבר על הכל: פרומו לראיון של ברוס ג'נר אצל דיאן סויר

זהו, חברים, זה הולך סוף סוף לקרות. ברוס ג'נר יתראיין בשבוע הבא אצל דיאן סויר, ולא משנה מה הוא יספר לה, לחברים שלכם בפייסבוק יהיו בוודאי המון בדיחות קורעות על זה. השבוע שוחרר הפרומו הראשון לריאיון וכדרכם של פרומואים, הוא היה אפוף מסתורין. ג'נר מצולם מאחור בלבד ולאוויר נזרקות מילים כמו "מסע", "החלטות" ו"עתיד", כך שיש מצב שהריאיון הזה בכלל על ההתלבטות שלו לאן לטייל אחרי הצבא.

נסיון מוכח: הילרי קלינטון וג'וליה לואי-דרייפוס חולקות מאפרת

הקומדיה הנשיאותית Veep חודשה השבוע לעונה נוספת, אבל בהפקה ייאלצו למצוא מאפר או מאפרת חדשים. בריאיון שהעניקה ג'וליה לואי-דרייפוס למגזין Allure, סיפרה כי אחת המאפרות שעובדת בסדרה היא בנוסף גם המאפרת של הילרי קלינטון, שכזכור הכריזה השבוע על התמודדותה במירוץ לנשיאות ארצות הברית. המאפרת, ברברה לייסי, תאלץ ככל הנראה לעזוב את התכנית לטובת השתתפות במשרה מלאה בקמפיין של קלינטון. מסתבר ש- Veep בכל זאת יותר מציאותית מ"בית הקלפים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשלחו אליה קורות חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוכל עם סגנון: השודד שזכה לכינוי "גברת דאוטפייר"

חיפוש מקיף נערך השבוע בקליפורניה אחר אדם ששדד סניף בנק וניסה לשדוד אחד נוסף בסנטה קרוז. עד כאן, ידיעה שגרתית יחסית מתוך מדור פלילים, רק שהשודד הנמלט ביצע את השוד בעודו לבוש בבגדי אשה, מה שעורר את היצירתיות אצל הרשויות שהדביקו לו את הכינוי "גברת דאוטפייר". קצת מעליב, אם מעיפים מבט בתמונות, עבור דניאל הילארד, שהשתמש בהסוואה שלו למטרות טובות, ובעיקר בשביל אחיו המאפר פרנק. כי בואו נודה, הבחור הזה יודע אולי לשדוד בנקים, אבל הוא לא בדיוק אמן תחפושות.

גברת דאוטפייר. Santa Cruz Police Department, צילום מסך
גברת, את עושה בייביסטינג?/צילום מסך, Santa Cruz Police Department

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully