וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי הגימנסיה מ-1933 נזכרים בחבריהם שנשלחו לאושוויץ

16.4.2015 / 14:30

83 שנים לאחר שצולמו בסלובקיה על-ידי צוות צילום אמריקאי, נפגשים תלמידי הגימנסיה של מונקץ' ומנסים לאתר את חבריהם ומוריהם שנשלחו לאושוויץ, וגם את עצמם - אלה ששרדו. התוצאה: הסרט התיעודי "ילדי התקווה ממונקץ'". צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

כחלק משידורי הערוצים ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, הערוץ הראשון מקדיש שידורים מיוחדים שכוללים סרטי תעודה, חשיפת עדויות, מסע בעקבות השואה ורצועת שידורים מיוחדת לילדים. היום (חמישי) בערב בשעה 22:00 ישודר הסרט "ילדי התקווה ממונקץ'", סרט שחושף את האנשים שצולמו על-ידי צוות צילום אמריקני במרץ 1933 בעיר מונקץ' שבסלובקיה.

הסרט חוקר ומנסה לחשוף את זהותם וגורלם של אותם המצולמים בסרט שצולם על-ידי הצוות האמריקאי, בו מתועדים תלמידי הגימנסיה העברית במונקץ' שרים את ההמנון הלאומי, "התקווה".

83 שנים מאז אותו צילום היסטורי, נפגשים תלמידי הגימנסיה העברית ששרדו בפגישה מרגשת המתרחשת ביד ושם ומנסים לזהות את חבריהם, מוריהם ואת עצמם. אז מה עלה בגורלם של הילדים שצולמו במרץ 1933? מה קרה להם עצמם כשרוב חבריהם ומשפחותיהם נשלחו באפריל 1944 לאושוויץ ונרצחו? וכיצד שרדו הם את השואה הקשה? הבודדים ששרדו מספרים את סיפורם בסרט הזה.

ילדי התקווה ממונקץ', הערב, ערוץ 1, 22:00

לא מאבדים את התקווה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully