וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ייגמר בדם: צפו בטריילר הראשון של "באטמן נגד סופרמן"

18.4.2015 / 6:25

אולפני וורנר החליטו שלא להמתין עד יום שני ולשחרר את הטריילר הראשון כבר היום לאחר שדלף. במוקד הטריילר עומדת המחאה של תושבי מטרופוליס נגד סופרמן ומפגש מבשר רעות בינו לבין באטמן. צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיים וגם יקיים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שאתמול (שישי) דלפה לרשת גרסה באיכות נמוכה של הטריילר הראשון לסרט הגיבורים הגדול של אולפני וורנר "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", החליטו באולפנים שלא להמתין עד יום שני ולשחרר את ההצצה הראשונה כבר היום.

בהמשך ישיר לכל מה ששמענו על הסרט עד כה, גם הטריילר נראה קודר מאין כמוהו. הוא נפתח במבט מרחוק על פסלו של סופרמן במרכזה של מטרופוליס, בזמן שברקע נשמעים קולותיהם של מספר אנשים (אחד מהם ככל הנראה הוא לקס לות'ור), המוחים על האמון שניתן בסופרמן. זאת בעקבות אירועי סיום "איש הפלדה" שהביאו להחרבתה של מחצית מהעיר.

כשהמצלמה מתקרבת לפסל נראית עליו הכתובת "אל שקר" שצוירה בגרפיטי. מכאן עובר הטריילר למספר קטעים בכיכובו של בן אפלק כבאטמן החדש, כשהקטע הנועל הוא מפגש בין שני הגיבורים ביום גשום במיוחד. "תגיד לי, האם אתה מדמם?", שואל באטמן לפני שהוא משיב לשאלתו בעצמו: "אתה תדמם".

"באטמן נגד סופרמן" צפוי לכלול שורה ארוכה של גיבורים נוספים מלבד סופרמן ובאטמן, ביניהן וונדר וומן של גל גדות. בשלב זה לא זכינו לראות אף אחד מהם. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-25 במרץ 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully