וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הפריק פולק טימבר טימבר מגיעה להופעה בישראל

19.4.2015 / 12:00

Timber Timbre, הרכב הפריק פולק הקנדי, יגיע לראשונה ויספק הופעה אחת בבארבי ת"א. הלהקה מגיעה לארץ בעקבות הריליס האחרון והמדובר מאשתקד, "Hot Dreams"

להקת הפריק פולק הקנדית Timber Timbre מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת בבארבי ת"א. היא תביא איתה את הסאונד המינימלי המתאפיין בהיתוך של מערבון צחיח יחד עם אימה הוליוודית, עליו מונח בעדינות קול הקטיפה של הסולן טיילור קירק.

ב-2009 הוציאה הלהקה את אלבומה השני והעצמאי, הנושא את שמם, ועם שירים סקסיים/אפלים כמו "Magic Arrow", שנבחר לפסקול ''שובר שורות'', ו-"Demon Host", החלה לבסס מעמדה באינדי העולמי. האלבום "Creep On Creepin' On", שיצא שנתיים לאחר מכן, היווה את המקפצה התודעתית המשמעותית, כאשר הוא טומן בחובו את "Black Water", "Bad Ritual" ו-"Woman", ובעצם ממשיך את הוייב המסתורי והמיני.

הלהקה מגיעה לארץ בעקבות הריליס האחרון והמדובר מאשתקד, "Hot Dreams", שמכיל את הטונים האפלולים והחלולים של האלבומים הקודמים. מתוכו יצאו "Hot Deams" ו-"Beat The Drum Slowly", מלווים בקליפים טימבריים אפלים וסקסיים, בדומה לניחוח האופף את הלייב שלהם, עליו מנצח קירק הצבעוני והתיאטרלי.

Timber Timbre תופיע ב-7 ביולי ב-20:30 בבארבי ת"א. כרטיסים החל מ-159 ש"ח.

על ההפקה אמונה חברת Yellow Brick (סאן לאקס, סקאנק אננסי) בשיתוף חברת ההפקות 2B Vibes (רג'ינה ספקטור, וובן האנד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully