וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לגרסת כיסוי חדשה לשיר "פרח"

21.4.2015 / 17:43

"פרח", שירה של צרויה להב שהפך לנכס צאן ברזל, זכה לעמוד במרכז פרויקט גרסאות כיסוי חדש. גולשי וואלה תרבות מוזמנים להאזין לגרסתה של גל זוהר

יח"צ - חד פעמי

במסגרת סדנה מיוחדת של מסלול פסקול והלחנה לסרטים בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר, שבראשו עומד המלחין יונתן בר גיורא, לקחו מספר סטודנטים את הטקסט הכתוב של צרויה להב והלחינו אותו מחדש עם פרשנות שונה לטקסט המוכר.

את הטעימה הראשונה מהפרויקט הלחינה (יחד עם עומרי מצרפי) ומבצעת גל זוהר, סטודנטית שנה שלישית לעיצוב פסקול ומוזיקה לסרטים בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר. על העבודה על השיר אמרה זוהר "הרגשתי שאני יולדת את השיר החדש. זה שיר מאוד נוגע ומרגש, בעל קונוטציה ליום הזכרון, שמבחינת הטקסט שלו אפשר לקחת אותו לכל מיני כיוונים מוזיקליים. בעבודה על השיר ניסיתי ליצור ממנו בלדת רוק ולתת לו ביטוי עוצמתי במקומות שונים באמצעות הפקה חדשה וכלים אחרים. עבדתי על השיר ארבעה חודשים, וזה היה הכיוון שרציתי לתת אותו. ראוי לציין את העבודה עם חברי עמית יחזקאל שיצר את העיבוד, המיקס והקלטת הכלים".

להב תגיע אל המכללה ביום ראשון הקרוב כדי לשמוע שבעה לחנים חדשים למילים שכתבה. הלחן בו תבחר צרויה, יושמע בקונצרט מיוחד שתקיים תזמורת סימפונט רעננה במסגרת םסטיבל דרום הקרוב. המפגש יתקיים בשעה 16:00 באולפן האנלוגי במכללה. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully