וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספוילר: דמות אהובה מ"האנטומיה של גריי" מתה

24.4.2015 / 12:05

הרשת גועשת בעקבות מותה של דמות ב"האנטומיה של גריי". שונדה ריימס, יוצרת הסדרה, מסרה בתגובה כי הדמות "תמיד תהיה חשובה להפליא... עבורי ועבור המעריצים". הקריאה על אחריותכם בלבד

האנטומיה של גריי. באדיבות yes, Scott Garfield,
נתגעגע. מרדית' ומקדרימי/באדיבות yes, Scott Garfield

"האנטומיה של גריי" ידועה במניין ההרוגים הגדול שלה במהלך 11 השנים שלה באוויר, אבל הפעם מדובר באחת הדמויות האהובות בתולדותיה: ד"ר דרק שפרד, הוא מקדרימי (פטריק דמפסי), קיפד את חייו בפרק ששודר אתמול בארה"ב (וישודר כאן ב-yes דרמה ביום שני הקרוב). שפרד יצא להציל שלושה צעירים שנפגעו בתאונת דרכים קשה, ונפגע בעצמו בתאונה עם משאית. הוא נשלח לבית חולים מרוחק, וכאשר הגיעה אליו מרדית' אהובתו ואם ילדיו (אלן פומפאו), כבר היה במצב של מוות מוחי. היא נאלצה לנתק אותו מהמכשירים.

"זו הייתה חוויה בלתי נשכחת", אמר דמפסי ל-TVLine על מסעו בסדרה. "האימפקט העולמי היה יוצא מן הכלל. מדהים עד כמה המעריצים נאמנים ונלהבים, ולנצח אהיה אסיר תודה על ההתנסות הזו".

"דרק שפרד היה ותמיד יהיה דמות חשובה להפליא - עבור מרדית', עבורי ועבור המעריצים", כתבה יוצרת הסדרה שונדה ריימס בהצהרה שהוציאה בעקבות הפרק: "מעולם לא דמיינתי שאומר שלום ל'מקדרימי' שלנו. ההופעה של פטריק דמפסי עיצבה את דרק באופן שאני יודעת כי שנינו מקווים שהפכה לדוגמה משמעותית - שמחה, עצובה, רומנטית, כואבת ותמיד אמיתי - למה שנשים צעירות צריכות לדרוש מאהבה מודרנית. האובדן שלו יורגש על ידי כולם. כעת מרדית וכל משפחת 'האנטומיה של גריי' עומדות להיכנס לטריטוריה לא מוכרת בזמן שאנחנו בכיוונו של פרק חדש בחייה. האפשרויות של מה שעתיד להגיע אינסופיות. כשם שאליס גריי הייתה אומרת: הקרוסלה לעולם לא מפסיקה להסתובב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully