וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בגלל ההורקרוקס: התיאוריה המהפכנית על הארי פוטר ומשפחת דרסלי

26.4.2015 / 15:11

ההורקרוקסים של וולדמורט גרמו לדמויות רבות להתנהג בניגוד לטבען כשנמצאו בקרבתם. האם יכול להיות שהם גרמו גם לבני משפחת דרסלי להתאכזר להארי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם לא ידעו, הדרסלים לא ידעו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הארי פוטר אולי כבר מזדקן לו בשלווה בעולם הקוסמים ורווה נחת מהילדים, אבל בעולם המוגלגים ממשיכים לעסוק באובססיה בכל פרט שקשור לסדרת הספרים שליוותה את חייו. הדיונים הפורים ביותר בהקשר הזה מגיעים מאתר Reddit, ממנו יצאו כמה תיאוריות מרתקות על תרבות הפופ שלנו בחודשים האחרונים. האחרונה שבהן עוסקת במערכת היחסים המורכבת בין הארי ומשפחת דרסלי.

כזכור, הארי הושאר כתינוק על מפתן ביתם של פטוניה (אחותה של אמו) וורנון דרסלי לאחר מותם של הוריו. בני הזוג ובנם, דאדלי, הפכו את חייו של האחיין הצעיר לסיוט. הארי בילה את מרבית ילדותו בארון מעופש מתחת לגרם המדרגות של הבית, קיבל ביקורות על מעשיו, הצקות מחבריו הביריונים של דאדלי ולעיתים אף נשללו ממנו ארוחות - אבל האם כל זה נעשה לא רק מרוע ליבם של הדרסלים?

מתוך הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות- חלק 2".
מה עשית לדרסלים החמודים שלי?

הגולש jodatoufin מצביע על העובדה שהתבררה בספר השביעי, ולפיה הצלקת המפורסמת במצחו של הארי היא אחד משבעת ההורקרוקסים (חלקי נשמה) שפיזר וולדמורט בעולם. ההימצאות ליד אוביקט המכיל בתוכו הורקרוקס הוכחה במהלך הספרים כבעלת השפעות אפלות. כך קרה שהתליון של סלית'רין שנשאו שלושת הגיבורים הוביל אותם לפנות האחד נגד השני, וכמעט הביא להפרדתם. היומן של טום רידל הפך את ג'יני לסוג של זומבי שנועד להחזיר את "אדון האופל" לחיים.

לפי ההיגיון הזה, גם הימצאותם של בני משפחת דרסלי בקירבתו של ההורקרוקס שהוטבע בהארי הובילה להתנהגות רעה לא רצונית כלפיו. האם יכול להיות שבלי להתכוון לכך הארי גרם בעצמו לילדות הקשה שעבר? גם אם לא, התיאוריה הזאת שווה מחשבה.

  • עוד באותו נושא:
  • הארי פוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully