וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום בתביעה ייצוגית נגד הפקת המופע של רובי וויליאמס

3.5.2015 / 14:02

תנו לי להדיר אתכם: איום בתביעה ייצוגית נגד הפקת המופע של רובי וויליאמס מצד אנשים בקהל באזור הדשא שטריבונות הנכים הסתירו להם את ההופעה. "מה שקרה הוא פשוט ביזיון", הם אומרים בכעס לוואלה תרבות

טריבונות נכים בהופעתו של רובי וויליאמס. רן אסולין, תמונות גולשים
טריבונת הנכים שהסתירה לחלק מהקהל/תמונות גולשים, רן אסולין

עוגמת נפש נוצרה לחלק מהקהל בהופעתו של רובי וויליאמס שהתקיימה אמש (שבת) בפארק הירקון. לפי אנשים שנכחו בקהל, טריבונות הנכים הסתירו לחלק מהנוכחים את הבמה ושימשו גם אנשים שאינם נכים. בנוסף, ישנה כוונה להגיש תביעה ייצוגית בשל כך מצדו של רן אסולין שנכח בהופעה אמש ופתח קבוצה בפייסבוק ששמה "רובי וויליאמס בישראל – תביעה ייצוגית על מיקום איזור הנכים". "מה שקרה הוא פשוט ביזיון", אומר אסולין לוואלה תרבות, "הגענו למקום כבר ב-17:00, עמדנו שעות בתור כדי לתפוס מקום על הברזלים שמפריד בין האזור של הדשא לאזור הקדמי יותר. שמחנו שהצלחנו לתפוס מקום למרות התחרות. ואז ראינו לאורך כל אזור ההפרדה במה של נכים בגובה מטר ומשהו, שזה כולל את הבמה עצמה ומעקים. היו שם המון נכים, חלק עם כסאות גלגלים וחלק עם כסאות רגילים והם הסתירו. חלק גם עמדו שם. זה הסתיר את הבמה, ולא ראית כלום. הייתי במאות הופעות בארץ, בגרמניה ובבלגיה, ולא ראיתי דבר כזה מעולם, במת נכים שמסתירה. זה הרגיש לי שדופקים אותי. פניות למאבטחים לא הואילו. אני מתכוון לדרוש את הכסף חזרה על הכרטיס, ואם לא יסכימו אני מתכוון לתבוע אותם".

הצופה טל פאר העלתה תמונה בפייסבוק (ראו בעמוד זה) של טריבונה שניה (לא טריבונת הכדורגל), שלפי תרשים מפת המופע מוגדרת כטריבונת נכים, אבל נראה כי לא שימשה רק נכים, אם בכלל, ולצד התמונה כתבה: "זה מה שמי ששילם בהופעה של רובי וויליאמס ראה, מתכננים את כל היום בהתאם, מגיעים שעות לפני וההפקה החליטה להעמיד במה מול הכרטיסים 'הזולים' לאנשים שכנראה חשובים יותר. כשפנינו לבקש לדבר עם אחראים מההפקה הם פשוט מתעלמים". פאר מוסיפה לוואלה תרבות: "כאילו הכסף שאנחנו שילמנו לא מספיק טוב, כאילו אומרים לנו: לא הוצאתם סכום גבוה יותר, אז לא מגיע לכם לראות את ההופעה. זה מבאס. טריבונה שלמה מסתירה. ניסינו לקרוא למאבטחים, אמרנו להם שנתח שלם מהקהל לא רואה, ביקשנו לדבר עם מישהו מההפקה, והתעלמו מהבקשה שלכם".

טריבונות בהופעתו של רובי וויליאמס. צילום: טל פאר, תמונות גולשים
טריבונה נוספת שהסתירה לקהל/תמונות גולשים, צילום: טל פאר
טריבונות בהופעתו של רובי וויליאמס. צילום: טל פאר, תמונות גולשים
"זה היה פשוט ביזיון"/תמונות גולשים, צילום: טל פאר

שוקי דנינו שנכח בהופעה אומר לוואלה תרבות: "הגענו ממש מוקדם. ניסינו להגיע למקומות הכי טובים שהזולים יכולים להשיג, השורה הראשונה. לאורך כל הגדר, צמוד אליה יש במה של ה-VIP. הם עמדו על הבמות, הסתירו למאה אנשים לפחות. ניסינו להגיד להם שלפחות לא יעמדו על הבמות הם התעלמו מהבקשה, ביקשנו מהמאבטחים להגיד להם שלא יעמדו על המדרגות, אבל מישהו מההפקה אמר למאבטחים להתעלם מהבקשות שלנו. לא יכולנו לראות את ההופעה. זה משהו ביזיוני". אסולין מוסיף כי "כשקנינו כרטיסים לא היתה אפשרות בכלל לקנות כרטיסים לעוד משהו שהוא לא הטריבונות (1,300 שח) או טבעת הזהב (1,200 שח). בתרשים שממחיש את מיקום הבמות רואים איזור שמוגדר כאיזור לנכים, אנחנו עמדנו מאחורי הימני יותר, ולא היה שם אף נכה, רק מלא VIP שצוות התרוצץ והתחנף סביבו".

צופה בשם יעל מרים אהרון כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "העברנו חצי ערב בלהסתובב סביב ולחפש מקום שממנו נראה לפחות את המסך! אבל חוץ מצוואר תפוס לא ממש יצא משהו. אז יש לנו 300 שקל ששילמנו, רחבה מלאה עליות ושיפועים, מול במה נמוכה וכמה פיגומי תאורה, ככה שכל מה שנשאר הוא לנחש איך 'נראית' ההופעה. ממש גניבה של כסף". בנוסף, התקבלו תלונות שטריבונת ה"כדורגל" (Tribune a seated), שכרטיסים אליה עלו 1,300 ש"ח, היתה מרוחקת מדי מהבמה.

מפיק המופע גד אורון אמר בתגובה לוואלה תרבות: "אנחנו תמיד, ולא רק במופע הזה, מטפלים באנשים שאינם שבעי רצון שפנו אלינו, אנחנו בודקים כל תלונה ותלונה, ומי שאנחנו חושבים שזה מוצדק מקבל מאיתנו מענה, ומי שלא גם מקבל מענה. ופרט לזה אנחנו לא נגיב לשום דבר, לא לתקשורת ולא לשום דבר. נגיב לאותם אנשים שפונים אלינו". טרם התקבלה תגובת משרד יחסי הציבור שעסק בקידום המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully