וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: האמת מאחורי "חמישים גוונים של אפור"

6.5.2015 / 9:11

סרטון חדש חושף את מה שהסתתר מאחורי הסקט הסקסי של השנה, חברי U2 מפתיעים את נוסעי הרכבת התחתית בניו יורק, איימי שומר משחזרת קלאסיקה הוליוודית עם צעצועי מין וגם הפרס הכי מוזר בתולדות הטלוויזיה. לייב בלוגינג תרבותי

19:05 - הזמר ארול בראון ("You Sexy Thing") מת

ארול בראון, סולן להקת Hot Chocolate מת בגיל 71 לאחר מאבק במחלת סרטן הכבד. להקת Hot Chocolate זינקה לתהילה בשנות השבעים עם שרשרת להיטים שכבשו את המצעדים. בין להיטיה: "You Sexy Thing", "Brother Louie" ו-""So You Win Again". בראון פצח גם בקריירת סולו וזכה להצלחה, בין היתר, עם הסינגל "Body Rocking".

18:45 - הסופר והעיתונאי שלמה שבא הלך לעולמו

הסופר והעיתונאי שלמה שבא, אלמנה של השחקנית המנוחה זהרירה חריפאי, נפטר בגיל 86. שבא נולד בפולין ב-1929 ובשנת 1936 עלה לישראל עם משפחתו. שבא היה מייסדו ועורכו הראשון של כתב העת ההיסטורי "עת-מול" וכתב ספרים רבים ביניהם: "עיר קמה" ו"הו עיר או אם" ו"הבה נבנה עיר". בשנת 2010 זכה שבא בפרס "יקיר תל אביב-יפו".

14:30 - כל תולדות הג'ורג'

ג'ורג' קלוני חוגג את יום הולדתו ה-54 היום, ולכבוד המאורע הקדישו לו אנשי מגזין "People" קליפ מיוחד שמנציח את השינויים במראה שלו לאורך השנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

11:40 - החבובות לומדות א-קפלה

להקת Echosmith התייצבה ללמד את מיס פיגי, קרמיט, אוסקר וחבריהם לייצר מוזיקה באמצעות קולות רקע, מה שהוביל לביצוע המקסים הזה של "Cool Kids". מייק טומפקינס הקנדי, שמתמחה בקאברים כאלה, מלווה את הבובות החמודות.

11:31 - דיון וורוויק מנפנפת את רוג'ר ווטרס

זמרת הסול האמריקאית דיון וורוויק, המוכרת יותר מכל בזכות "Walk On By", עומדת בימים אלה גם היא תחת לחץ של ארגוני חרם הקוראים לה לבטל את הופעתה בישראל. וורוויק, שאמורה לקיים את הופעתה בהיכל הספורט ביד אליהו בתל אביב ב-19 במאי, פרסמה הבוקר הודעה חד משמעית באשר לכוונותיה. "לעולם לא אפול קורבן ללחצים של רוג'ר ווטרס, פינק פלויד או כל אישיות אחרת שמנסה להשפיע באמצעות עמדות פוליטיות נגד ישראל. עמדות פוליטיות לא מעניינות אותי... לאמנות אין גבולות ותמיד אכבד החוזים שלי".

דיון וורוויק. GettyImages
לא תעשה לנו לורין היל. דיון וורוויק/GettyImages

10:12 - כל צבעי הטיילור

אם במקרה פספסתם את החגיגה שלנו אתמול, נזכיר שוב שטיילור סוויפט פתחה רשמית את מסע ההופעות העולמי שלה. ההופעה בטוקיו נראתה מדהים עם 55 אלף צופים שהחזיקו בצמידים מהבהבים ויצרו תמונה מושלמת, אבל זה היה קצת פחות מושלם מהאישה במרכז החגיגה. הנה הרפרטואר השלם של המלתחה הסוויפטית, כי שלמות צריכה להיראות בכל הצבעים.

💃🏼💃🏼💃🏼 #1989worldtour #taylorswift #1989TourTokyo #swiftie

A photo posted by Taylor Swift Fan Page (@shakeoffit) on

#TaylorSwift #1989WorldTour #IKowPlaces

A video posted by @imcalledmadoka on

09:55 - כל האמת על "חמישים גוונים של אפור"

מהדורת ה-100 של "Honest Tralier", הדבר הכי מבריק שנראה מאז המצאת הטריילר, שמרו את הדובדבן של קצפת הסרקזם לתאריך העגול שלהם. אחרי שנערות בכל העולם הפכו את המתח המיני של "דמדומים" לדבר הכי חם בקולנוע, עכשיו הגיע תורן של האימהות. אז איך נראתה הפנטזיה הגדולה של הדור החדש? ומה זה באט פלאג? צפו

09:22 - איימי שומר משחזרת את "12 המושבעים"...עם דילדואים

העונה השלישית של "Inside Amy Schumer" בערוץ קומדי סנטרל ממשיכה לייצר רגעים חדשים של קאלט. בפרק החדש החליטה הקומיקאית לשחזר במדויק את הקלאסיקה "12 המושבעים" מ-1957. אלא שבמקום 12 זרים שמתכנסים לקבוע האם נער אשם או לא ברצח, מתכנסים הפעם 12 זרים כדי לדון בשאלה חשובה הרבה יותר: האם איימי שומר לוהטת? פול ג'יאמטי, ג'ף גולדבלום, דניס קווייד וגם וינסנט קרטיזר (פיט קמפבל מ"מד מן"), נוקטים בכל דרך כדי לשכנע זה את זה. כולל שימוש בצעצועי מין.

09:14 - והאוסקר לחוסר רגישות תהומית הולך ל...

השעשועון "The Price is Right" שבר שיאים חדשים של חוסר טאקט משווע. דניאלה פרז, שהשתתפה וזכתה בתוכנית האחרונה, קיבלה במתנה הליכון יוקרתי. יש רק בעיה אחת עם הפרס הזה: דניאלה איבדה את שתי רגליה ב-2004 ומתניידת על כסא גלגלים. "חשבתי כל הזמן שזאת סוג של בדיחה", מספרת פרז, "אבל לא היתה שום אירוניה בצהלות ומחיאות הכפיים".

וזאת כבר התגובה של פרז עצמה בטוויטר

08:45 - U2 עושה חלטורות בסאבוויי

תחנות הרכבת התחתית של מנהטן עמוסות מדי יום במאות אלפי אנשים שממהרים למקום חפצם. אלו מהם שהסכימו להרים לרגע את הראש מהטלפון שלשום בתחנת "גרנד סנטרל", זכו לצ'ופר יוצא דופן. חברי להקת U2, שהגיעו לעיר כדי לצלם מערכון לתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, פצחו בהופעה מאולתרת באמצע התחנה כשהם מחופשים. הקהל במקום שלף מיד את המלצמות כי למה לראות מופע בחינם היום, כשאפשר לצלם אותו לוידאו שבו אף אחד לא יצפה לעולם.

#u2 #jimmyfallon #ny #metrostation #angelofharlem

A video posted by U2 italian fans (@u2italianfans) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully