וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם חמישית גלידה: הריסון פורד יככב ב"אינדיאנה ג'ונס 5"

6.5.2015 / 13:06

השחקן בן ה-72 ישוב גם לסרט החדש שמתוכנן לצאת לאקרנים בעתיד, כך בישרה נשיאת "לוקאס פילם", קתלין קנדי. בשלב זה אין ודאות לכך שפורד ישוב לגלם את הדמות הראשית בסרט החדש

הריסון פורד בתפקיד אינדיאנה ג'ונס. באדיבות yes,
ממש לא זקן מדי בשביל השיט הזה/באדיבות yes

השמועות דיברו על כריס פראט, בראדלי קופר ואפילו על ג'סי פלמונס ("שובר שורות"), אבל יכול להיות שגם בגיל 72 הריסון פורד ימשיך להחזיק את השוט בידו. אחרי שאישרה אתמול (שלישי) את העובדה שסרט חדש בסדרת "אינידיאנה ג'ונס" אכן נמצא בתכנון, חושפת היום קתלין קנדי, נשיאת אולפני "לוקאס פילם", כי פורד ישוב ויפציע גם בו. עם זאת קנדי לא ציינה מה יהיה בדיוק התפקיד של פורד.

בשלב זה קיימות ידיעות סותרות באשר לתפקידו של פורד בסרט החדש. בעוד שחלק מהדיווחים מצביעים על כך שפורד ימשיך את הקו של הסרט הרביעי בתור ג'ונס המזדקן, קובעים דיווחים אחרים כי הוא ישמש כסוג של מנטור לאדם שייקח את המושכות ממנו קדימה. במקרה כזה שמו של כריס פראט שוב עולה כאפשרות ריאלית להפוך לארכיאולוג חובב ההרפתקאות בגרסה המודרנית.

אולפני "לוקאס פילם" נרכשו על ידי דיסני בעסקת ענק באוקטובר 2012 בסכום של 4 מיליארד דולר. הרכישה כללה גם זכויות מלאות לשני מותגי העל של האולפנים: "מלחמת הכוכבים" ו"אינדיאנה ג'ונס". בעוד שלגבי המותג הראשון כבר פרשה דיסני תוכנית מפורטת של סרטים וספין אופים מתוכננים, בשלב זה מוכנים להתחייב שם רק שסרט חדש של אינדיאנה ג'ונס אכן ייצא לדרך. בשלב זה לא נערכים ליהוקים או עבודה על תסריט, כך שייתכן ונידרש להמתין עוד זמן לא מבוטל עד שנדע פרטים נוספים.

פורד יתמקד בינתיים בחזרתו לעולם "מלחמת הכוכבים", שם עשה את פריצתו הגדולה בתפקיד האן סולו. אחרי שנעדר משלושת סרטי הטרילוגיה החדשה, ישוב סולו המבוגר ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". השחקן עצמו מתאושש בימים אלה מתאונת הטיסה שהתרחשה לפני כחודשיים, אז נאלץ לנחות נחיתת חירום בעקבות תקלה במנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully