וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של מייק ברנט נגד הסרט של איתן פוקס: "זה מביש"

6.5.2015 / 14:53

"מייק", סרטו של פוקס העוסק בעלייתו ונפילתו של הזמר האגדי, נתקל בהתנגדות קשה של משפחת ברנדט, שאינה מתכוונת לאפשר שימוש בשיריו במהלך הסרט

איתן פוקס. אורן יזרעאל,
קשיים מול משפחת ברנט. איתן פוקס/אורן יזרעאל

סרטו של איתן פוקס על מייק ברנט עוד לא התחיל להצטלם, וכבר הוא מעורר סקנדל שעושה כותרות בכל כלי התקשורת בצרפת. לפי פרסום של היומון לה פריזיאן, משפחתו של המוזיקאי המנוח מתנגדת לפרויקט ומנסה להכשילו.

לפי הפרסום, למשפחה אין התנגדות עקרונית לעצם עשיית סרט על ברנט – מה שמפריע לה הוא התסריט של פוקס. לדבריהם, הוא "מעוות את המציאות, ולא מכבד את מורשתו של ברנט. זה מביש". כתוצאה מכך, אין בכוונתם לאפשר לבמאי להשתמש בשירים של הזמר המנוח, ובראשם כמובן "לס מואה טמה".

"מייק", שעוסק בסיפורו של הזמר החיפאי שזכה להצלחה בצרפת ושם קץ לחייו ב-1975 בעודו בן 28 בלבד, מעורר עניין רב, ואף גייס ליהוק מרשים – מלאני לורן ("ממזרים חסרי כבוד"), שלפני שבוע התפרסם כי תשחק בו. הכוונה היתה לצלם את הסרט בסוף 2015 ולהוציא אותו לאקרנים במהלך 2016, וכרגע נותר רק לחכות ולראות כיצד, אם בכלל, התנגדות משפחת ברנט תשפיע על ההפקה.

עו"ד נילי ורקר, המייצגת את צבי ברנד (עם ד' ולא עם ט', בניגוד למייק ברנט), אחיו ובעל הזכויות לעזבונו של מייק ברנט, אישרה את הפרטים והוסיפה לוואלה תרבות: "התסריט לא מתאים למציאות של העובדות. יוצרי ומפיקי הסרט, משה אדרי, איתן פוקס ואלן גולדמן, לא חתמו על שום חוזה עם צבי ברנד, אחיו של מייק ברנט ובעל הזכויות היחיד, ולכן אין להם רישיון להפיק את הסרט והם לא יקבלו את השירים".

איתן פוקס סירב להגיב.

(השתתף בהכנת הידיעה: שגיא בן נון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully