וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שאנחנו זוכרים מהעונה הקודמת של "האח הגדול VIP"

8.5.2015 / 6:20

שש שנים שלמות עברו מאז הסיבוב הראשון של "האח הגדול VIP". ניסינו להיזכר ברגעי שיא מרגשים. זה היה קשה אבל בסוף מצאנו כמה רגעים. לא הגענו לשיא

סקס עם גבר הוא אולי כמו סקס עם כבשה אבל לא כמו סקס עם עז

רוב הרגעים הגדולים בעונה הקודמת של "האח הגדול VIP" היו קשורים למנחם בן. יותר נכון, להתעללות הבלתי נגמרת של מנחם בן במשתתפי העונה. קשה מבחינה מצפונית לתמוך בהתעללות נפשית כזו אבל היי, האנשים האלה הביאו את זה על עצמם. אם ננסה לבחור רגע אחד, מכל אותם רגעים, הרי שמדובר בשיחה הקבוצתית שעסקה בהומוסקסואלים בה מנחם בן חשף עצמו כהומופוב הנבער שהוא ושאל את אמיר פרישר גוטמן (אז פיי גוטמן) "מה רע בשכיבה עם עז?". בתגובה, פרישר גוטמן פער זוג עיניים בתדהמה ושאר החברים, שאת שמם כבר שכחתי, אמרו לבן שמדובר בדברים קיצוניים. בן מצידו הלך על קונספט "זו האמת שלי" וטען מאוחר יותר שהוא "עומד מול טיפשות אנושית כללית". אז נכון, להתלהב מאמירה הומופובית שיוצאת מהפה של מנחם בן מקביל להתלהבות מזריחת השמש ועדיין, פעירת העיניים של פרישר גוטמן שהבין מול מה הוא עומד היא ללא ספק רגע "האח הגדול" קלאסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיניים גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

דודי מליץ נכנס לבית "האח הגדול", העולם שואל בתגובה: "מי זה דודי מליץ"

העולם משתנה כל כך מהר. רק לפני שש שנים כל ישראל היתה במתח וחיכתה לרגע בו מאיה בוסקילה תגלה שדודי מליץ, האקס שלה, חוזר לגור איתה. מדהים. כמובן ששתי עונות מאוחר יותר התגובה של ליהיא גרינר לכניסה של אבירם בן שושן היתה הרבה יותר דרמטית אבל גם המשחק המקדים של מאיה בוסקילה היה מספק באותו הזמן. לא ממש הצלחנו לתפוס צילום מסך של הבעת פניה של בוסקילה כי מדובר היה בקשת שלמה של רגשות פלוס תנועות גוף אבל לעולם לא נצליח להדחיק את תגובת בוסקילה. כלומר, עכשיו כשאנחנו שוב זוכרים אותה. "הם הביאו רק בקבוק אחד", מלמלה באכזבה והתייחסה ליין. סביר להניח שרצתה לומר "אקס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוכזבת טייק 1/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוכזבת טייק 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

חושבים על העתיד

עונת ה-VIP הוקדשה לנוער בסיכון. זה לפחות מה שאסי עזר אמר בתוכנית פתיחת העונה. גם כל ההכנסות מההצבעות בגמר התוכנית נתרמו לנוער בסיכון עם הרוח הישראלית. וזה דבר מאוד יפה אבל בואו נחזור רגע לקטע בו נוער בסיכון זוכה להקדשת עונה של תוכנית ריאליטי שהיא בעצם תוכנית מראה של החברה הישראלית, סליחה, אוטו-קורקט ארור, שהיא בעצם מניפסט מניפולטיבי אחד ארוך במסגרתו מנצלים אנשים בלי הפסקה. זה מה שנוער בסיכון צריך? עונה שלמה של "האח הגדול"? תכל'ס, אולי כן.

לאקי מגשים לכולנו חלום

לאקי, פודל הפרסומות החינני של מפעל הפיס, הוכנס לבית "האח הגדול" ושרד שם כמה שעות. למה רק כמה שעות? כי לאקי, כמו כל כלב שמוצא עצמו במצוקה, התקשה להסתגל לביתו החדש ויילל את נשמתו. לאחר שאנשי התוכנית התייעצו עם מאלפו של לאקי, הוא הוצא מהבית. ארגוני זכויות בעלי החיים זעמו, החתולים נהמו והעונה נמשכה כסדרה. חוץ מלהיות קורבן של התעללות לכאורה, לאקי למעשה הגשים את החלום של כל הצופים. כולם רוצים להיות בבית "האח הגדול". לגעת בשמיכה המטונפת בה מיקיאגי התכסה. להיכנס לג'קוזי ולחטוף פטריה וגינלית. לשתות את כוס החלב האחרונה. אבל אף אחד לא רוצה להישאר בבית הזה יותר מכמה שעות. שאפו לאקי. שאפו ענק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גט לאקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי נוימן מתאווררת

אל תסתכלו עלינו ככה, אתם ידעתם שזה יקרה. ידעתם שזה יגיע. למעשה, זה הדבר היחיד שאתם זוכרים מהעונה הקודמת של "האח הגדול VIP". דודי מליץ ועדי נוימן השתעשעו להם במשחק דגדוגים ואז, באמצע משחק הדגדוגים המרגש, חצאיתה של נוימן התרוממה והצופים גילו שנוימן אינה לובשת תחתונים. מדינות יצאו למלחמה על דברים פחותים מזה. עם ישראל רעש וגעש והאינטרנט גילתה כמה נחמד להפיץ קישורים של נשים בלי תחתונים. בגדול, קשה להבין למה באים בטענות לעדי נוימן. הרי כל הזמן חופרים למשתתפי "האח הגדול" ולצופים שמדובר בבית ועם כל הכבוד, בבית אפשר ללכת בלי תחתונים. למעשה, רוב האנשים הולכים רוב הזמן בלי תחתונים כשהם בבית. אז למה עדי נוימן שונה? אולי כי היא ג'ינג'ית. כן, סביר להניח שבגלל זה.

עדי נוימן בהפקת אופנה של גיא כושי ויריב פיין. גיא כושי ויריב פיין
וכעת: אנטי קליימקס/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully