וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "הנוקמים: עידן אולטרון" מתחיל לדשדש

10.5.2015 / 9:38

"הנוקמים: עידן אולטרון" מצליח להכניס עשרות מיליונים בשבוע השני שלו בבתי הקולנוע בארה"ב אבל מחוויר לעומת הישגי הסרט הראשון בסדרה. דורון פישלר סופר מזומנים

יח"צ - חד פעמי

בשבוע השני שלו בבתי הקולנוע, מובן מאליו ש"הנוקמים: עידן אולטרון" יישאר במקום הראשון. אף אולפן לא מטורף מספיק להוציא סרט גדול שיתחרה בו, גם לא בשבוע השני שלו. ואכן, "עידן אולטרון" שולט בטבלאות הקופות בכל העולם גם השבוע.

בסוף השבוע השני שלו בארצות הברית, "עידן אולטרון" הכניס כ-77 מיליון דולר; אין צורך להבהיר שזה סכום עצום, כמעט חסר תקדים. מעטים הם הסרטים שמכניסים סכום כזה בסוף השבוע הראשון שלהם, שלא לדבר על השני. הכנסותיו הכוללות של "עידן אולטרון" בארצות הברית הגיעו בתוך עשרה ימים ל-310 מיליון דולר; עדיין לא הסרט המצליח של השנה ("מהיר ועצבני 7", עם 333 מיליון דולר, עדיין מעליו) אבל את התואר הזה הוא יקטוף לבטח בתוך פחות משבוע.

אילו זה היה כל סרט אחר, סכומים כאלה היו ניצחון מוחץ והישג פנומנלי. הבעיה היא ש"הנוקמים: עידן אולטרון" הוא המשך של "הנוקמים" – הסרט היחיד שהישגיו הקופתיים של "הנוקמים: עידן אולטרון" מחווירים לעומתו. "הנוקמים" הראשון הכניס 207 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, ו-103 מיליון דולר בסוף השבוע השני (הסרט היחיד אי פעם שהכניס מעל 100 מיליון דולר בסוף השבוע שאינו הראשון). "הנוקמים: עידן אולטרון", עצום ככל שיהיה, לא ממש מתקרב לזה. הירידה בהכנסותיו של הסרט ביחס לפתיחה שלו היתה כ-60%, חדה בהרבה מזו של הסרט המקורי, מה שמרמז על חיים קצרים יותר משל קודמו. בקיצור, "הנוקמים 2" הוא סרט ענק בכל קנה מידה אפשרי, מלבד קנה המידה של "הנוקמים". ענק ככל שיהיה, הוא לא משתווה לקודמו.

רחוק מאוד מהצמרת, ובכל זאת במקום השני, נמצא "מרדף לוהט", הקומדיה החדשה עם ריס וית'רספון וסופיה ורגרה. ייתכן שהכוונה היתה להציג את הסרט הזה כאלטרנטיבה "נשית" ל"עידן אולטרון" הגברי בעיקרו, אבל השיטה לא עבדה. הסרט הכניס כ-12 מיליון דולר, מספר לא טוב עבור הפקה בגודל כזה. הוא צפוי להגיע להישגים מרשימים הרבה יותר כשיסוכמו רשימות הסרטים הגרועים של השנה: הסרט מקבל תגובות איומות מהמבקרים ומהקהל כאחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully