וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: המחווה שדיוויד לטרמן לא ישכח לעולם

10.5.2015 / 9:37

טינה פיי נפרדת לתמיד משמלות הערב, שרה קונור נראית כמו דמות מחשב ממש מוכרת והאמת המפתיעה מאחורי המונה ליזה. לייב בלוגינג תרבותי

16:26 - הכירו את מאז קנאטה

זוכרים את התמונות של לופיטה ניונגו עם מסיכת ה-CGI מהשבוע שעבר? זוהי אחת הדמויות המרכזיות ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שעדיין לא זכינו לראות עד כה. אתר Indie Revolver חושף את פיראטית החלל מאז קנאטה, שנראית כבר עכשיו כמו מישהי שלא כדאי להסתבך איתה.

מאז קטאנה. indie revolver, מערכת וואלה! NEWS
מאז קטאנה/מערכת וואלה! NEWS, indie revolver

11:50 - מה היה קורה לו הפעלולים "במהיר ועצבני 7" היו מציאותיים?

זה קרוב לוודאי אחד הדברים המצחיקים ביותר שתראו היום - קולג' הומור ממחישים כיצד היו נראים כל הפעלולים המטורפים והבלתי סבירים של "מהיר ועצבני" האחרון לו היו נעשים באופן ריאליסטי. לצנוח עם שורת כלי רכב ממטוס אל הכביש? לא ממש. לקפוץ מרכב נוסע במהירות גבוהה אל זה שנוסע מאחוריו? לא מומלץ. לנסות לנסוע עם הרכב מגורד שחקים אחד למשנהו? רק אם אתם מבקשים נפשכם למות. ואזהרה קטנה לפני שאתם צופים: מדובר אמנם באנימציה, אבל מעט גראפית.

11:45 - ביטול נוסף בשל לחצים פוליטיים, הפעם בפסטיבל ישראל

בעקבות לחצים של גורמים בעולם האקדמיה והתרבות בבלגיה, הודיעה להקתה של היוצרת הבלגית מיט וורלופ על ביטול הופעתה בפסטיבל ישראל. בהודעה שקיבל איל שר מלהקתה של היוצרת הבלגית מיט וורלופ נמסר כי הלהקה מבטלת את הגעתה לארץ עקב לחצים רבים שהופעלו עליה מצד גורמים בעולם האקדמיה והתרבות בבלגיה.

בהודעת הלהקה נמסר כי "בעקבות החלטתנו להיענות להזמנתכם להופיע בפסטיבל ישראל ב-17 וב-18 ביוני, זכינו לתגובות רחבות היקף בקרב עולם התרבות והאקדמיה בבלגיה. הלחץ שהופעל עלינו אילץ אותנו להגיע להחלטה לבטל את ההופעה במסגרת הפסטיבל. מצב עניינים זה גורם לנו צער רב, ועשינו כל שביכולתנו על מנת להבהיר לעמיתינו את עמדתנו. אך מסתבר שלא נותר עוד מקום להחלטות הנובעות מתפיסת עולם אמנותית. הלחץ להתמודד עם סביבה חברתית שהשתנתה ועם דרישותיה נעשה כבד מדי".

מנכ"ל הפסטיבל, איל שר, הביע אכזבה מכניעת הלהקה לטרור התרבותי במסר ששלח בתגובה למיט וורלופ והלהקה: "תרבות ואמנות הם מרכיבים מהותיים במסע האנושי, וחיוניים לרווחת החברה, לחינוך לסובלנות, לאמון ולהבנה. הרמת חסמים בפני תקשורת בין בני אדם, במקום לאפשר ולעודד מפגש, גורמת נזק למטרתנו המשותפת - יצירת עתיד טוב יותר לכול. פסטיבל ישראל הוא זירה המקדמת גשרים בין תרבותיים, הבנה וסובלנות. אני מזמין אותך להשתתף במקום להסתגר, להביע במקום לדכא, לחלוק במקום להדיר. מעל לכל, אני מזמין אותך לעמוד איתן אל מול חוסר הסובלנות והקיצוניות. אחרי הכל, מה הן מטרות האמנות אם לא לקדם שיח, את הכרת האחר, הבנה ופיוס, לתת השראה ולהעניק תקווה".

הלהקה הייתה אמורה להעלות בפסטיבל את המופע "מגנט מסתורי". רוכשי הכרטיסים יוכלו להחליף את הכרטיסים במופע אחר או לקבל כספם בחזרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היצירה "Mystery Magnet" של מיט וורלופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:45 - בונו חוזר לזירת הפשע

בנובמבר האחרון סיכמו U2 ותכנית הערב של ג'ימי פאלון על שבוע שלם של הופעות בתוכנית. אלא שאז עבר בונו תאונת אופניים בזמן שרכב בעיר, הובהל לבית החולים ונותח במשך חמש שעות. הפציעה ביטלה כמובן את כל התוכניות המוקדמות. חצי שנה אחרי בונו כבר מרגיש מספיק בריא כדי לצחוק על עצמו עם ג'ימי פאלון.

10:39 - ג'ימי קימל מתקן את הנזק של "The Price is Right"

זוכרים את דניאל? הזוכה של "The Price is Right" שהפכה מוכרת בכל העולם, בזכות העובדה שקיבלה במתנה הליכון על אף שהיא מתניידת על כסא גלגלים? בסוף השבוע האחרון ג'ימי קימל הזמין את דניאל לאולפן והעניק לה חוויה מתקנת.

10:14 - OMG! טום קרוז ג'ינג'י!

הטאמבלר הנהדר הזה יבזבז לכם דקות ארוכות ויקרות מהיום שלכם, ובצדק מוחלט. מה כבר יכול להיות חשוב לכם יותר מכוכבים הוליוודיים שעברו מהפך ג'ינג'י?

טום קרוז ג'ינג'י. putarangonit, מערכת וואלה! NEWS
תמיד ידענו שהוא חם מזג/מערכת וואלה! NEWS, putarangonit

09:53 - מונה ליזה היא בעצם חייזר?

האם אחת היצירות המפורסמות ביותר בתולדות האנושות היא בעצם מעטה למסר מעולם אחר? אם יש לכם דמיון ממש פורה על הבוקר ביום ראשון, זה הזמן להיכנס לתוך הטירוף הזה. אתר שחוקר "תופעות על טבעיות" טוען כי "הכהן הגדול של החייזרים" נמצא חבוי מאחורי התמונה המפורסמת, לאחר שהשכבות העליונות הוסרו בעזרת מחשב.

09:49 - מישהו הגזים עם הפוטושופ

אולפני פרמאונט שיחררו הבוקר (ראשון) סדרה חדשה של פוסטרים לקראת "שליחות קטלנית: בראשית", שייצא לבתי הקולנוע ב-1 ביולי. יכול להיות שמישהו שם התבלבל בסרט וחשב ששרה קונור היא לארה קרופט? כי מכאן זה נראה קצת כמו הגימיק של טומב ריידר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי לארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:44 - השמלה האחרונה אי פעם של טינה פיי

הספירה לאחור לקראת תכניתו האחרונה בהחלט של דיוויד לטרמן כמנחה ה"Late Show" של רשת CBS נמשכת. עד ה-20 במאי ימשיך המנחה הוותיק לארח את מיטב הקולגות והחברים שכיבדו את התוכנית בנוכחותם לאורך השנים. אם כולם יהיו כל כך נרגשים כמו טינה פיי, אנחנו צפויים לשבוע מעניין במיוחד. פיי, שהגיעה להתארח בתוכנית בפעם ה-20, זכתה למחמאות מצדו של לטרמן על השמלה שלבשה, ובתגובה סיפרה שעשתה זאת רק לכבודו. "למעשה נראה לי שזאת הפעם האחרונה שאני לובשת אחת, אז החלטתי לתת לך אותה", סיפרה פיי לפני שהשאירה את לטרמן ללא מילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully