וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיחה עצובה: "מרדף לוהט" הוא קומדיה סטריאוטיפית שנכשלת בגדול

10.5.2015 / 10:57

בדיחות נוראיות, דמויות מעצבנות ותחושה כללית שמישהו יכול היה לעצור את כל הקטסטרופה הזאת מראש אם רק היה רוצה. האפקטיביות של "מרדף לוהט" נמוכה רק מעט מההומור שלו

יח"צ - חד פעמי

"מרדף לוהט" הוא אחד הסרטים האלה שגורמים לך לתהות איך זה שאף אחד לא עצר אותו בזמן. היו אנשים על הסט, אנשים ראו מה קורה שם. ריס ווית'רספון ‏וסופיה ורגרה מככבות בסרט, ושתיהן מופיעות גם ברשימת המפיקים. ווית'רספון, שחקנית זוכת ‏אוסקר, כבר היתה בסרטים טובים והיתה בסרטים מצחיקים. לא יכול להיות שהיא לא קראה את ‏התסריט ולא שמה לב כמה הוא עצל וממש לא מצחיק. לא יכול להיות שהיא נכחה בזמן הצילומים ולא אמרה: חבר'ה, אתם לא רציניים, נכון? היא היתה יכולה בקלות לעצור את ‏הסרט בזמן ולחסוך לעצמה את הכתם האפל בפילמוגרפיה.

אבל זה לא קרה. הסרט הזה הושלם ויצא, כך שתוכלו להגיע לבתי הקולנוע ולראות בעצמכם כמה עלובה יכולה קומדיה להיות.

מרדף לוהט.
חבל שמישהו לא לחץ על הברקס
זוכרים את "עצבניות אש"? העלילה היתה לא חשובה, אבל סנדרה בולוק ומליסה מקארתי היו ממש מצחיקות! מה זאת אומרת לא ראיתם? לכו תשיגו את הסרט הזה ותצפו בו במקום לבזבז כסף על "מרדף לוהט".

זאת קומדית-באדיז שנראית כמו כל קומדית צמד-מוזר-שלפחות-אחד-מהם-שוטר-ואנשים-יורים-עליהם-אבל-זה-מצחיק אחרת. ריס ווית'רספון היא שוטרת, קמוצה, מרובעת ומשעממת, שמדקלמת לעצמה קודים משטרתיים כדרך להרגיע את עצמה. היא גם נמוכה. זה ממש מצחיק שהיא נמוכה, או לפחות ככה יוצרי הסרט חושבים, כי בערך חצי מהבדיחות בסרט מבוססות על העובדה הזאת: היא מנסה להגיע לאיזה חלון, והיא קופצת, אבל לא מגיעה כי – קבלו את זה - היא נמוכה! זאת הנקודה שבה אתם אמורים להתגלגל מצחוק, אגב. החצי השני של הבדיחות בסרט הוא על כך שסופיה ורגרה היא קולומביאנית, עצבנית ומדברת ספרדית. לדבר ספרדית זה מצחיק. אם כי לא מצחיק כמו לראות אישה נמוכה.

ווית'רספון נשלחה ללוות את ורגרה, אשתו של ברון סמים, כדי להעיד נגד איגוד הפשע שבו היה חבר – אבל אז בעלה מחוסל, יש שוטרים מושחתים, והשתיים נמלטות מהחוק ומהמאפיה וקשורות לפעמים באזיקים זו לזו וכאלה. את העלילה אתם מכירים, אבל זה לא אמור לשנות. סרטים כאלה לא מסתמכים על עלילה מקורית, אלא על תסריט מצחיק ובעיקר שחקנים מצחיקים עם כימיה בינהם. זוכרים את "עצבניות אש"? העלילה היתה לא חשובה, אבל סנדרה בולוק ומליסה מקארתי היו ממש מצחיקות! מה זאת אומרת לא ראיתם? לכו תשיגו את הסרט הזה ותצפו בו במקום לבזבז כסף על "מרדף לוהט".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא נמוכה, היא קולומביאנית. כבר מצחיק/מערכת וואלה!, צילום מסך
הסרט הזה נראה כאילו נכתב, בוים והופק על ידי אנשים שמעולם לא פגשו אישה, אלא רק שמעו שמועות על הזן הנדיר הזה, או קראו מאמרים אודותיו באינטרנט. נשים הן כאלה מוזרות! יש להן מחזור! הן אוהבות נעליים! לפעמים הן לסביות ואז הן מתנשקות כל הזמן!

בכל אופן: ריס ווית'רספון וסופיה ורגרה נשמעות, על הנייר, כמו צמד מוצלח. אבל הן לא מצליחות להחיות את הסרט הזה. בקרדיטים כתוב שאת הסרט ביימה אן פלטשר ("ההצעה", "אמא מלווה"), וזה תמוה, כי מצפיה בסרט, קשה מאוד להאמין שבאמת ביימה אותו אישה. הסרט הזה נראה כאילו נכתב, בוים והופק על ידי אנשים שמעולם לא פגשו אישה, אלא רק שמעו שמועות על הזן הנדיר הזה, או קראו מאמרים אודותיו באינטרנט. נשים הן כאלה מוזרות! יש להן מחזור! הן אוהבות נעליים! לפעמים הן לסביות ואז הן מתנשקות כל הזמן!

שווה להתעכב על הנקודה האחרונה. האנשים שכתבו את "מרדף לוהט" ראו הרבה סרטים שבהם יש שני אנשים שבורחים מהמשטרה או המאפיה או משהו, אבל אז הרעים באים לחפש אותם, וכדי לא למשוך תשומת לב הם מתנשקים. אז הכניסו סצינה כזאת בסרט. איש אחד מאיים על השוטרת והעצירה באקדח, אז הן מחליטות יעני-להתנשק. למה? בשביל מה? באיזו צורה, אופן או מובן הפעולה הזאת היתה אמורה לשפר את מצבן? לא משנה, צופים יקרים וטפשים, הנה נשים עושות כאילו הן לסביות! זה מצחיק, כי לסביות!

אין בסרט הזה אף בדיחה טובה, אף פיתול עלילה שלא תוכלו לזהות מגיע מקילומטרים ואף דמות שאינה מעצבנת. ובסוף יש לקט של פספוסים. אולי צריך לחוקק חוק שלפיו רק לסרטים משעשעים במידה כלשהי מותר להכניס לקט פספוסים בסוף הסרט. אם הג'אנק הזה הוא הדבר הכי טוב שיצא לכם בטייקים המוצלחים, למה לעזאזל שנרצה לראות את הטייקים הכושלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully