וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו לפני כולם: נינט בתוכנית "חיות במה בהופעה" של החינוכית

11.5.2015 / 0:06

החינוכית חורתת על דגלה את קידום המוזיקה הישראלית עם לא פחות מארבע תוכניות מוזיקה. צפו לפני כולם באחת מהן, "חיות במה", עם נינט כאורחת הכבוד

יח"צ - חד פעמי
נינט: "זה כאילו מסלול מהיר להצלחה - אבל חובת ההוכחה כל הזמן עלייך. זה מה שהוביל אותי לכתוב שירים - מאד רציתי להוכיח לעצמי שאני שווה את כל האהבה הזאת"

חווה אלברשטיין, אביב גפן, יהודית רביץ, נורית גלרון, נינט טייב, מירי מסיקה, שירי מימון, רוקפור, תיסלם, דיוויד ברוזה, רד בנד – זוהי רשימה חלקית בלבד של היוצרים הפוקדים במהלך השבועות האחרונים את אולפני החינוכית, כחלק מהחלטה אסטרטגית שהתקבלה בערוץ לקידום היצירה והמוזיקה הישראלית. לוח השידורים החדש כולל לא פחות משלוש תכניות מוזיקליות המשודרות בערוצים 23 ו-2.

לא פחות מארבע תוכניות מאיישות את הערוץ. אחת היא "פסקול ישראלי" בהנחיית יואב קוטנר, שהחודש צפויה התכנית לציין את הפרק ה-100 שלה - תוכנית הלוקחת את מיטב אמני ישראל למסע מוזיקלי אינטימי דרך יצירותיהם. תוכנית נוספת המשודרת כבר כמה שנים בחינוכית היא "אינטרמצו" בהנחייתו של פרופ' אריה ורדי. כל פרק בתכנית עוסק בנושא מוזיקלי שונה ומתארחים בו אמנים ישראלים ובינלאומיים בתחומי ההלחנה, הנגינה, הזמרה והמחול. מקצתם צעירים ואלמוניים ומקצתם ותיקים ומפורסמים. תוכנית שלישית היא "אני גיטרה", שבה הנגן והיוצר אבי סינגולדה ולהקתו, מספרים לדור הצעיר את סיפורו של הרוק הישראלי דרך שירים שהפכו לקלאסיקות ואבני דרך. בכל פרק מספר סינגולדה - בליווי נגן גיטרה צעיר ומוכשר שמנגן על גיטרה מוזהבת בשם "גולדה" - על השיר הנבחר, על יוצריו, על התקופה בה נולד, תהליך הכתיבה ועל תרומתו למוזיקה הישראלית. לביצוע השיר מצטרפים לסינגולדה יוצרי השירים עצמם או זמרים צעירים ומבטיחים שמבצעים לו קאבר.

וישנה "חיות במה בהופעה", תכנית חדשה שעלתה בחודשים האחרונים בחינוכית ומהווה עוגן מרכזי בלוח שידוריה. שאנן סטריט, סולן "הדג נחש", מנחה כיתת אמן מוזיקלית לילדים שבמהלכה עוסקים הנוכחים במושגי יסוד מוזיקליים: מכתיבה, דרך הלחנה, ועד שירי משוררים. בפרק שתוכלו לצפות בו למעלה בבכורה וישודר בערוץ במהלך החודש, מתארחת נינט טייב. במהלכו היא חושפת לראשונה סקיצה לא גמורה של שיר שהיא מנסה להשלים כבר שבע שנים אך לא מצליחה, ונעזרת בילדים בניסיון להשלימו. במהלך השיחה עם הילדים מתייחסת נינט לתקופת "כוכב נולד" ואומרת: "זה כאילו מסלול מהיר להצלחה - אבל חובת ההוכחה כל הזמן עלייך. זה מה שהוביל אותי לכתוב שירים - מאד רציתי להוכיח לעצמי שאני שווה את כל האהבה הזאת. מסע החיפוש שלי התחיל בלקחת גיטרה ולהתחיל ללמוד. לקחתי שיעורים, לא ידעתי לנגן". בשיר הסיום מצטרפת נינט למנחה התכנית, שאנן סטריט, ובצוותא הם מבצעים את "שיר נחמה" של הדג נחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully