וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: לונדון תחת אש

11.5.2015 / 10:05

סרט הטרוריסטים המצליח מ-2013 מקבל המשך בבירת אנגליה, שרלוק חוזר לחיינו והקאסט המדהים מהקליפ החשוב של השנה. לייב בלוגינג תרבותי

16:21 - יש תאריך ל"תיקים באפלה"

האמת כבר ממש מעבר לפינה: הפרקים החדשים של "תיקים באפלה" יעלו לשידור ב-24 בינואר 2016. כך הודיעה היום(שני) רשת FOX. הפרק השני בעונה החדשה והמקוצרת (6 פרקים בלבד) ישודר למחרת ואז תעבור הסדרה לשידור שבועי בימי שני.

לפני כחודשיים נודע כי "תיקים באפלה" תחזור בפרקים חדשים וכי ג'יליאן אנדרסון ודיוויד דוכובני יחזרו לתפקידים אותם גילמו.

16:12 - וויל סמית' ומרגו רובי קרובים קרובים

הצילומים וההדלפות מתוך הסט של "יחידת המתאבדים" ממשיכים לייצר חדשות כמעט על בסיס יומי. היום חושפים ב-Just Jared גלריה שמצביעה על קירבה גדולה במיוחד בין וויל סמית' (דדשוט) ומרגו רובי (הארלי קווין). סמית' ורובי גילמו רק לאחרונה צמד נאהבים ב"פוקוס" המאכזב, אבל כאן רובי דווקא אמורה להיות צמודה לג'ארד לטו בתור הג'וקר. לעוד תמונות (רטובות משהו) של השניים לחצו כאן.

וויל סמית' ומרגו רובי ב"יחידת המתאבדים". just jarred, אתר רשמי
חבק אותי וויל/אתר רשמי, just jarred
וויל סמית' ומרגו רובי ב"יחידת המתאבדים". just jarred, אתר רשמי
רק אל תספרי לג'דה/אתר רשמי, just jarred

14:10 - אלפונסו קוארון יעמוד בראש חבר השופטים של פסטיבל ונציה

יומיים לפני פתיחת פסטיבל קאן, מכריז פסטיבל ונציה על מינוי נשיא חבר השופטים שלו: הבמאי המקסיקני אלפונסו קוארון, שזכה לפני שנתיים באוסקר על בימוי "כוח משיכה" פורץ הדרך. פסטיבל הסרטים ה-72 של ונציה ייערך בחודש אוגוסט.

אלפונסו קוארון. אלברטו רודריגז, GettyImages
קוארון/GettyImages, אלברטו רודריגז

13:09 - הרווק של ניו זילנד יוציא אתכם לחרא של דייט

אז מה דעתכם על דובי קואלה? חמודים? מתוקים? תנו לנו ללטף אותם? זה בדיוק מה שחשבה מטילדה רייס, פינאליסטית "הרווק" ניו זילנד, כשנלקחה על ידי ארט גרין לדייט האחרון שלפני ההחלטה הסופית. השניים הגיעו לשמורת טבע והשתובבו עם קואלה חמודה וצמרירית, שלא ממש אהבה להיות גלגל חמישי בסיפור הרומנטי הזה. זה נגמר בטראומה. אגב, זאת ממש לא הפעם הראשונה שנפיחות ו"הרווק" של ניו זילנד יוצרים אירוע בלתי נשכח.

11:48 - תגידו שלום לביג בן

"המטרה: הבית הלבן" מ-2013 לא היה חביב המבקרים של אותה שנה, בלשון המטעה, אבל כסף גדול הוא עשה גם עשה. 98 מיליון דולר בצפון אמריקה בלבד הובילו למסקנה שטרוריסטים שמשתלטים על הבית הלבן, חייבים להמשיך ולהשתלט גם על מוסדות איקוניים נוספים ברחבי העולם. הסרט ייצא בחודש אוקטובר, כשכוכבי הסרט המקורי: מורגן פרימן ואהרון אקהרט, ישובו גם הפעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:37 - היפה והגאה

הפרודיה הזאת על הקלאסיקה של דיסני "היפה והחיה", מביאה את בל אל העיר הגדולה והקהילה הגאה. מיטב הסלבריטאים הלהט"בים משתתפים בקליפ.

10:20 - עוד חזון לשרלוק

החדשות הטובות: הסדרה הנפלאה מבית ה-BBC שגילתה לעולם את בנדיקט קמברבאץ' תשוב לעונה רביעית. החדשות הרעות הן שתצטרכו לחכות לשלושת הפרקים החדשים עוד הרבה זמן. הצילומים ייפתח באביב 2016, מה שמוביל לציפייה שהעונה תגיע לקראת ינואר 2017. סטיבן מופאט, יוצר הסדרה, מבטיח שהציפייה תשתלם. "העונה הזאת עומדת להיות עונה של השלכות. מעשי העבר מקבלים את הגמול שלהם והתוצאה הסופית תשאיר את כולם רעבים לעונה חמש".

כדי להקטין במעט את הסבל של המעריצים, יעלה בהמשך השנה ספיישל שרלוק מיוחד, שיתרחש בתקופה הויקטוריאנית ועלילתו תהיה נפרדת לחלוטין מזו של הסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחזור כבר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:10 - טיילור סוויפט מכינה את התשובה הנשית ל"עיר החטאים"

עם כל יום שעובר נראה ש"Bad Blood", הקליפ החדש מבית היוצר של כוכבת הפופ האהובה עלינו, עומד להיות אירוע יוצא דופן. מדי יום משחררת סוויפט עוד ועוד פוסטרים של כוכבות שמגיעות להתארח בקליפ, שנראה כמו הגרסה הפמיניסטית של "עיר החטאים". כדי לעשות סדר, הנה כל הפוסטרים ששוחררו עד כה ורשימת הכוכבות: היילי סטיינפלד, לינה דנהאם, אלי גולדינג, גיגי חדיד, היילי וויליאמס, זנדאיה, לילי אולדרידג' וקנדריק לאמאר. השמועות אגב מדברות גם על הופעות של "חיים" וסלינה גומז. הקליפ ישוחרר ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully