וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן: העונה הבאה של "אמריקן איידול" תהיה עונתה האחרונה

11.5.2015 / 15:25

רשת FOX הודיעה כי העונה ה-15 "אמריקן איידול" תהיה עונתה האחרונה של התוכנית. ג'ניפר לופז, קית' אורבן והארי קוניק ג'וניור ימשיכו בתפקידם כשופטים. ראיין סיקרסט יישאר המנחה

שופטי אמריקן איידול 14. GettyImages
שופטי ומנחה "אמריקן איידול"/GettyImages

אחת מתוכניות הריאליטי המצליחות ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית, תרד מהמסכים סופית בסוף העונה הבאה. רשת FOX הודיעה היום (שני) על החלטתה להאריך את "אמריקן איידול" לעונה ה-15 במספר והאחרונה בהחלט. כיאה לתוכנית שתרמה לשינוי שעברה הטלוויזיה המסחרית בשני העשורים האחרונים, תהפוך העונה האחרונה לחגיגה שלמה, הצפויה לכלול שלל הופעות שלל מפורסמים וכוכבי עבר.

"אמריקן איידול" סבלה בשנים האחרונות מירידה עקבית בנתוני הרייטינג שהדגישה את תחושת המיצוי מהפורמט. זאת בנוסף לשלל פרשיות מאחורי הקלעים, שהובילו לפרישתם או להחלפתם של מפיקים, שופטים וטאלנטים לאורך השנים, ביניהם סיימון קאוול, רנדי ג'קסון, פאולה עבדול, מריה קארי וניקי מינאז'. מקורות מקורבים להפקה מסרו ל-Hollywood Reporter כי משכורותיהם של השופטים בעונה האחרונה קוצצו משמעותית, כמו גם זמן המסך שתקבל "איידול" בהשוואה לעונות קודמות.

המנחה הוותיק ראיין סיקרסט ישוב לעונה הקרובה בוודאות (ובכך ישלים 15 עונות מלאות), כאשר בשולחן השופטים ימשיכו ג'ניפר לופז, קית אורבן והנרי קוניק ג'וניור. העונה האחרונה של "אמריקן איידול" צפויה לעלות לשידור במהלך 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully