וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיכף תפגשי את אמא": המתיחה האכזרית של המתמודדת בשעשועון

13.5.2015 / 9:58

תוכנית בידור בקמבודיה הזמינה לספיישל יום האם זמרת צעירה שלא ראתה את אמה 7 שנים. אחרי שהבטיחו לאורחת הנרגשת שאמה נמצאת מאחורי הקלעים, עלה אל הבמה בדרן בלבוש דראג. הרשת, כצפוי, סוערת

יוטיוב
מתיחה אכזרית בקמבודיה. צילום מסך
ככה זה כשאין לב. אוטום אלן במהלך התוכנית/צילום מסך

תוכניות ריאליטי בנויות על מקסום הרגש ומתיחת המלודרמה לאקסטרים. בלא מעט מקרים זה קורה כשמתמודד מתאחד עם בני משפחתו אותם לא ראה במשך זמן רב, או במקרה של אוטום אלן 7 שנים בהן לא פגשה את אמה. אלן בת ה-13, מלחינה וזמרת מוכשרת, עקרה עם אביה לקמבודיה כשהיתה בת 6. השבוע היא הוזמנה להשתתף בספיישל יום האם של שעשועון "Penh Chet Ort" (אהבתם או לא אהבתם), שם הובטח לה שתזכה להתאחד סוף סוף עם אמה.

אלן הנרגשת סיפרה בדמעות למנחי התוכנית כי זהו חלומה הגדול שמתגשם, אלא שאז התברר שכל האירוע הוא מתיחה אכזרית מאין כמוה. אל הבמה נכנס כוכב הדראג והקומיקאי צ'ופ רולין, לבוש בבגדי נשים ופאה. הוא נישק וחיבק את אלן ההמומה כאילו היתה בתו, כשבמקביל המנחים מתלוצצים על חשבונה. "באמת חשבת שזה אמיתי? חשבת שבאמת נביא את אמא שלך?", שאלה המנחה ונענתה בצחקוק נבוך והתשובה "אני לא יודעת".

I watched the clip of this MyTV show. The producer was stupid and brainless and heartless by playing around with the...

Posted by Virak OU on Sunday, May 10, 2015

ברגע שהקטע מהתוכנית הפך ויראלי, ריכזו מאות גולשים את זעמם בעמוד הפייסבוק של התוכנית כשהם מאשימים אותה באכזריות, רוע לב וטיפשות. אלן עצמה פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו הודתה לחבריה על התמיכה, ואף הוסיפה כי היא אינה מאמינה שמנהלי השעשועון התכוונו להרע לה. לא רק חבריה של אלן וצופי התוכנית התרעמו, גם ראשי הקהילה הגאה במדינה זעמו על השימוש בכוכב דראג כבדיחה.

לבסוף השתכנעו ראשי רשת MyTV, בה משודר השעשועון, לפרסם הודעת התנצלות. בכלל לא בטוח שזה מה שיצליח לשכך את הזעם ההולך ומתגבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully