וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: קומדיה חדשה תעסוק במצור על עזה

13.5.2015 / 10:27

חברת ההפקות של קן לואץ' תפיק סרט שיעסוק במצור על עזה, ג'ימי פאלון ואנה קנדריק ברולטת ביצים מטורפת ו"שיח סוללים" זוכה להפצה מסחרית בארה"ב. לייב בלוגינג תרבותי

17:34 - איגי ובריטני עכשיו גם בוידאו

הקליפ של "Pretty Girls" כבר באוויר, ובעוד שלמרבה הצער הוא לא משפר את העובדה שמדובר בשיר נורא, זה בכל זאת קליפ אייטיזי ברוח סרטיה של ג'ינה דיוויס, מה שהופך אותו שווה לפחות לצפייה אחת.

16:38 - כל השגיאות של הארי פוטר בפחות מ-20 דקות

אתם יודעים שאתם רוצים את זה: כל הטעויות בחלק הראשון של "הארי פוטר ואוצרות המוות". למשל, הבית של משפחת וויזלי שנהרס בסוף הסרט השישי וחוזר בלי שום פגע בסרט שאחריו, או למה הארי פותח את הדלת בלי לבדוק מי נמצא בצד השני.

13:30 - "שיח לוחמים" של מור לושי יופץ בארה"ב

בשורות משמחות למור לושי. סרטה, "שיח לוחמים: הסלילים הגנוזים" שמציג שיחות מוקלטות עם לוחמים ממלחמת ששת הימים , יופץ מסחרית בארה"ב בבתי הקולנוע על מנת להכשירו למירוץ לאוסקר 2016.

על ההפצה אמונה חברת "Music Box Films" שמתמחה בהפצת סרטים זרים בארה"ב ולאורך השנים הפיצה סרטים שהפכו ללהיטים קולנועיים, ביניהם "אל תגלה" הצרפתי (2006), "נערה עם קעקוע דרקון" השבדי (2009) ו-"Monsieur Lazhar"‏ (2011). בשנה שעברה הפיצה החברה את "הנסיך הירוק" של נדב שירמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס עוז בסרט "שיח לוחמים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:35 - פרפקט טריילר לפיץ' פרפקט

"פיץ' פרפקט" היה כיף גיקי חמוד ועכשיו הגיע הזמן לצחוק עליו עם "טריילר אמיתי". הגאונים של "Honest Trailers" מזכירים לנו למה תחרויות אקפלה המוניות ופופולריות הן משהו שאפשר לראות רק בסרטים.

10:33 - ג'ימי פאלון ואנה קנדריק בודקים למי יש ביצים

משחקי הביצים המיתולוגי של ג'ימי פאלון חוזר, והפעם בהשתתפותה של אנה קנדריק המקסימה. החוקים, למקרה שלא נתקלתם בתחרות עדיין, פשוטים לחלוטין: לפני השניים ניצב קרטון ביצים. מחציתם ביצים קשות ומחציתם רכות. כל אחד מהם מנסה לפוצץ את אחת מהן על המצח, תוך כדי תקווה שזו תהיה הביצה המבושלת.

10:29 - תלמה, זאת היתה מטאפורה!

סוזן סרנדון וג'ינה דייויס ייזכרו לנצח כצמד באד אס פמיניסטי שהעדיף לקפוץ מהצוק מאשר להיתפס, אבל בראייה לאחור האם זאת היתה החלטה נבונה? ג'יימס קורדן וסרנדון יצרו שני סופים אלטרנטיביים לקלאסיקה.

10:19 - קן לואץ' יפיק סרט חדש על המצור על עזה

חביב הישראלים קן לואץ' מעורב בפעילות תרבותית נוספת נגד ישראל. חברת ההפקות של לואץ' תפיק את "תפוס את הירח", סרטו השני של הבמאי הפלסטיני סמח זועבי. עלילת הסרט עוסקת במאבקם של אב ובנו להביא נדוניה לחתונת הבן לאחר שהנדוניה המקורית, מכונית מרצדס בנז, לא הובאה בעקבות המצור הישראלי על עזה. "תפוס את הירח" עתיד להצטלם בירדן וברשות הפלסטינית בהמשך השנה. הפקת הסרט ממומנת בחלקה גם ע"י מכון הסרטים הבריטי.

לואץ' ידוע בעמדותיו החריפות נגד ישראל. הבמאי התבטא בעבר פעמים רבות נגד מדיניות ישראל בנושא הפלסטיני ועודד חרמות תרבותיים.

במאי הקולנוע קן לואץ' בפסטיבל קאן, מאי 2012. AP
יקיר המדינה. לואץ'/AP
  • עוד באותו נושא:
  • קן לואץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully