וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 46: בדיקת שד בשידור הכעיסה את הצופים

14.5.2015 / 0:53

תוכנית בוקר מסתבכת עם צופים זועמים, גן חיות ביפן כמעט גרם למלחמה עם בית המלוכה הבריטי, מאריה קארי נהנית ממופע חשפנות ואשלי אולסן חולה. חדשות הטראש של השבוע

ספוטד: סטיבן סיגל במצעד הרוסי לציון 70 שנים לניצחון על הנאצים

בעבר הוא נהג להילחם באויב הסובייטי בסרטים כמו "מרדף הצללים", אך בשנים האחרונות הפך כוכב סרטי הפעולה סטיבן סיגל למקורב במיוחד לצמרת השלטון הרוסית. לפני כשנתיים נפגש סיגל עם ולדימיר פוטין, עמו סעד ארוחת צהריים וצפה בתחרות ג'ודו, ובחודש שעבר אף דווח כי באותה שנה הציע פוטין לנשיא אובמה למנות את סיגל כקונסול של כבוד מטעם רוסיה במדינות קליפורניה ואריזונה. ועדיין, הופתענו לראות אותו השבוע בכיכר האדומה, צופה במצעד הענק לציון 70 שנים לניצחון הצבא האדום על הנאצים. המדור מבטיח להתפעל אך ורק כאשר צ'אק נוריס יגיע ארצה לצפות במטס חיל האוויר.

סטיבן סיגל במצעד הרוסי לציון 70 שנים לניצחון על הנאצים. GettyImages
שלום חבר/GettyImages

רק בשביל לקבל חיבוק: הכלב פלוטו שלח ילד לבית חולים

ביקור בפארק שעשועים תמיד יהיה כרוך בכאבים כלשהם: בין אם זה המזון השמנוני או מדרונותיה התלולים של רכבת ההרים, לונה פארק הוא סיכון מחושב. אבל להיות מותקף בידי כלב ב"מקום השמח ביותר בעולם", זה משהו שאף אחד לא לוקח בחשבון, בטח ובטח אם הכלב הוא פלוטו או אם אתה ילד בן שמונה בשם איתן שרק רצה לקבל חיבוק. פלוטו, או האיש שעובד בשכר מינימום בתוך פלוטו, חיבק קצת חזק מדי, והילדון התלונן על כאבי גב. אימו רבת התושיה לורי דאגה לתעד את כל התקרית ולהבהיל אותו מיד לבית החולים, לשם גם הגיע נציג הפארק שהציע לשלם על הטיפול. המקרה נמצא עדיין בבירורים, אבל כשמדובר בתאגיד ענק כדיסני ההמלצה לאם ובנה תהיה, סביר להניח, "Let it go".

סוויט, סוויט פנטזי: מאריה קארי מתארחת בהופעה של הצ'יפנדיילס

בשנות התשעים היה טייסון בקפורד דוגמן-על מבוקש, הזכור בעיקר מהופעתו המצמררת בקליפ ללהיטה של טוני ברקסטון, "Un-Break My Heart". כיום הוא כבר בן 44, ומצליח עדיין להתפרנס ממראהו המצודד כחבר בהרכב צ'יפנדיילס, עוד מותג ניינטיז שהשתמר יפה. השבוע זכה בקפורד להפתעה בהופעה בלאס וגאס: מאריה קארי, ידידה מהעשור ההוא, הגיעה לביקור וקיבלה טיפול מלכותי כיאה לנסיכה שהיא. קארי הועלתה לבמה חמושה במשקפי שמש ובמה שנאמד בכ-300 דולרים במזומן וקיבלה כנהוג לפ-דאנס בעודה ישובה על כס קטיפה. לפי החיוכים והשטרות שפיזרה ניתן להניח כי הרזידנסי שלה במלון הסיזר'ס פאלאס, לטובתו היא נמצאת בעיר, התחיל ברגל ימין.

צער גידול: אשלי אולסן חולה

בחדשות הפחות נעימות של השבוע, הצהובון "!OK" מדווח כי השחקנית אשלי אולסן אובחנה כחולה במחלת ליים, מחלה זיהומית הנגרמת בעקבות עקיצת קרציה. גילוי המחלה אצל אולסן האומללה הגיע בשלב מאוחר, כך שטיפול אנטיביוטי, הנהוג במקרים של גילוי מוקדם, לא צפוי לעזור במקרה הזה. אולסן היא לא הראשונה שדבר התמודדותה עם המחלה פורסם לאחרונה, גם הזמרת הקנדית אבריל לאבין לקתה בה, והיתה מרותקת למיטתה במשך חמישה חודשים. לא נעים להיות אלו שאומרים את מה שכולם חושבים, אבל נראה כי עבודת הליהוק לאיחוד המתקרב של "צער גידול בנות" נעשתה קלה יותר.

אשלי אולסן. GettyImages
רק בריאות. אשלי אולסן/GettyImages

האגודה למלחמה: בדיקת שד בשידור הכעיסה את הצופים

תוכנית בוקר בריטית עלתה השבוע על המוקד, לאחר שסגמנט המסביר כיצד לבצע בדיקת שד ביתית הציג אישה חשופת שדיים. זו לא הפעם הראשונה בה התוכנית סופגת תלונות בעקבות הדגמות דומות: ב-2013 בוצעה בה בדיקה רקטלית לגילוי סרטן הערמונית. אך הפעם התגובות מגוונות. למרות שצמד המנחים הזהיר לפני שידור הקטע על העירום הצפוי, היו שזעמו על שידורו בשעה כה מוקדמת; קולות נוספים יצאו נגד השימוש הנצלני בגוף האישה ובנושא קריטי כמו מחלת הסרטן בשביל למשוך צופים (פרקטיקה שאינה זרה למדור); היו כאלה שסתם צעקו "ציצים!!!"; ואחרים ביקשו להשתיק את המהומה, "לשחרר את הפטמה" ולהתרכז במה שבאמת חשוב: גילוי מוקדם. אנשי "This Morning" מסרבים להתרגש והקטע המדובר ממשיך לצבור צפיות ביוטיוב, מה שכן, את התגובות הם השכילו לחסום.

גוד שארלוט: גן חיות ביפן קרא לקופה על שם הנסיכה החדשה ונאלץ להתנצל

לידיעת הקוראות קרן פלס וריהאנה: קופה מסוג מקוק שנולדה בגן חיות יפני יום אחרי הולדת בתם של וויליאם וקייט, קיבלה את השם ההולם "שארלוט", לאחר שגן החיות ערך הצבעה קיבל השם את מירב הקולות. בעוד יש הסבורים כי מדובר במחווה חמודה, הוצפו אנשי הגן בתלונות שקראו להחלפת השם ותהו איך היו הם מרגישים לו גן חיות בריטי היה קורא לקוף על שם אחד מבני משפחת הקיסרות היפנית. מהגן מיהרו להתנצל והבטיחו לשקול את שינוי השם, למרות שהתגובה היחידה הלגיטימית כאן היא "כולנו באנו מהקוף, גם נסיכות".

קופה בשם שארלוט ביפן. רויטרס
הוא לא ידע את שמה. שארלוט לא מבינה על מה כל המהומה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully