וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: לואי סי קיי עובר את הגבול

17.5.2015 / 12:17

הקומיקאי הנחה את SNL בסוף השבוע האחרון ובמהלך המונולוג שלו התייחס למטרידי ילדים: "זה צריך להיות ממש טוב אם ממשיכים לעשות את זה". לייב בלוגינג תרבותי

12:50 - כוכבת "משפחה מודרנית" משתחררת מאמא

זה היה אחד מהסיפורים הביזאריים שנדמה כאילו יכולים להתרחש רק בתעשיית הבידור האמריקאית. אריאל ווינטר, AKA אלכס דאנפי המעצבנת מ"משפחה מודרנית", ניהלה בשנתיים האחרונות מאבק משפטי ארוך מול לא פחות מאשר אמה, קריסולה וורקמן.

על פי התביעה האשימה ווינטר את וורקמן בהתעללות פיזית ונפשית, וכן בכך שגזלה ממנה את הכסף שהרוויחה בתור כוכבת קטינה. בציוץ שכתבה הכוכבת בטוויטר סיפרה כי המשפט הסתיים ומעתה היא אחראית לעצמה על פי חוק. "אני מרגישה כל כך בת מזל שקיבלתי את כל התמיכה הזאת מהאנשים הנהדרים בחיי. הם נתנו לי תמיכה ועצות... הודות לכם אני יכולה לצאת עכשיו להרפתקאותיי החדשות".

אריאל ווינטר. GettyImages
ביי אימוש/GettyImages

12:43 - ג'יימס קורדן ואנה קנדריק הולכים ראש בראש

המנחה של ה"Late Late Show" ברשת CBS הולך ומתפתח לאחד האהובים עלינו בטלוויזיה. אחרי שאימן את "וואן דיירקשן" בדודג'בול בסוף השבוע, נכנס ג'יימס קורדן לקרב ראש בראש "פיץ' פרפקט" סטייל, עם לא אחרת מאשר אנה קנדריק. זה כל כך חמוד, ולא רק בגלל שאנחנו משוחדים לגבי כל דבר שאנה קנדריק עושה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

12:22 - לואי סי קיי "מבין" מטרידי ילדים

כל מי שצפה אי פעם בסטנד אפ של לואי סי קיי יודע שמדובר באירוע הכי לא פוליטקלי קורקט שאפשר להעלות על הדעת, אבל כשזה קורה בפריים טיים של הרשתות השמרניות בארה"ב, אפילו הוא לא חסין. סי קיי הנחה את תוכנית סיום העונה של SNL בסוף השבוע האחרון ובין בדיחות על ישראל ופלסטין, סיפר גם על נעוריו בשנות ה-70.

"זה מדהים העניין הזה עם מטרידי ילדים, זה כאילו הדבר האהוב עליהם", סיפר סי קיי. "תחשבו על הסיכון של להיות מטריד ילדים. אין חיים נוראים יותר לבן אנוש מאשר להיות מטריד ילדים שנתפס, והם עדיין עושים את זה! שמכאן אפשר רק להסיק שמנקודת המבט שלהם זה בטח חייב להיות ממש טוב".

התגובות? נו, אתם יכולים לנחש בעצמכם. (אם לא, שילבנו כמה דוגמאות מטוויטר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully